בניגוד לתקנות: חייל צה"ל נפצע באורח קל מרסיס במהלך אימון שהתקיים במטווח ביום חמישי האחרון, זאת למרות שהוטל עוצר אימונים באותה עת, זאת בעקבות מותם של שני חיילי תותחנים בהתהפכות תומ"ת ברמת הגולן, כך נחשף הבוקר (ראשון). לאחר שנפצע הוא הועבר לקבל טיפול רפואי בבית החולים ושוחרר בהמשך לביתו. 



מדובר צה"ל נמסר לאחר האירוע כי ״ביום חמישי נפצע חייל באורח קל מרסיס במהלך אימון במסגרת מטווח. החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ושוחרר לביתו. על אף שמדובר באימון במסגרת תעסוקה מבצעית, הוא התקיים במהלך עוצר אימונים ועל כן נסיבותיו יתוחקרו".



התומ"ת שהתהפך בגולן. צילום: ערן אליאני, מבצעי פיקוד צפון
התומ"ת שהתהפך בגולן. צילום: ערן אליאני, מבצעי פיקוד צפון



בתאונת אימונים קשה שאירעה ברביעי שעבר ברמת הגולן נהרגו סגן אבשלום ערמוני וסמל המחלקה סמ"ר אבינעם דוד כהן ז"ל, כאשר ארבעה חיילים נוספים נפצעו ופונו לבית החולים להמשך טיפול. התאונה אירעה כתוצאה מהתהפכות של תותח מתנייע (תומ"ת) במהלך תרגיל של גדוד 411 של חיל התותחנים, שהשתתף בתרגיל של מג"דים ומפ"ים. 



התאונה אירעה בשעה 2:00 בלילה כאשר שיירה של תומ"תים נעה על ציר עפר המקביל לכביש, בין צומת נפח לווסט. במהלך התנועה נדרשה השיירה לחצות את הכביש ואז שוב לפנות לדרך עפר מצדו השני. הכלי חצה את הכביש ומסיבות לא ברורות פנה פנייה חדה מדי והתהפך. בשלב זה הספיק הנהג להודיע בקשר כי הוא מסונוור משאר כלי הרכב הבאים מולו והתהפך לתהום בעומק של 6-8 מטרים.