שר הביטחון ליברמן הנחה הבוקר (ראשון) את היועץ המשפטי של מערכת הביטחון, ואת צה"ל, לבחון הריסת בתי מחבלים שביצעו פיגועים שהסתיימו בפציעה קשה ולא רק ברצח. "אין הבדל בין פיגוע שהסתיים ברצח, לבין פיגוע שהסתיים בפציעה קשה. בשני המקרים בתי המחבלים חייבים להיהרס", הסביר. הוא  אמר כי "המאבק בטרור דורש מאיתנו להיות נחושים ולפעול בדרכים שונות וביד קשה כלפי מי שמנסים לפגוע בנו, המבצעים ושולחיהם".


לדברי ליברמן, הריסת בתי מחבלים שביצעו מעשי רצח היא כלי אפקטיבי מוכח במאבק בטרור ובהרתעה של כאלו המתכננים לבצע פיגועים. "כחלק מהמאבק הבלתי מתפשר הזה, אני סבור שצריך להרוס גם בתי מחבלים שביצעו פיגועים בהם הייתה פציעה קשה של אזרחים", ציין. כיום ניתן להרוס רק בתי מחבלים שביצעו פיגועים בהם נרצחו אזרחים ישראלים. 

באוגוסט האחרון, כוחות צה"ל הרסו, בשיתוף לוחמי משמר הגבול והמנהל האזרחי, את ביתו של המחבל עמר אלעבד שבכובאר, אשר ביצע את פיגוע הדקירה בישוב חלמיש ב-21 ביולי השנה, בו נרצחו יוסף אלעד וחיה סלומון ז"ל, כך לפי דובר צה"ל. פעולת כוחות הביטחון התרחשה יממה אחת בלבד לאחר שהפרקליטות הצבאית הודיעה שתגיש הצהרת תובע לפני כתב אישום נגד אמו, אביו, שני אחיו ודודו של המחבל, שלא עצרו אותו, לפי הטענה, מלבצע את מתקפת הטרור.