אבל כבד שורר בבית משפחתו של סמ"ר אריאל הרוש בבית משפחתו בחולון שנהרג אתמול בתאונת הדרכים הקשה סמוך לקיבוץ יפתח בהתנגשות בין רכב צבאי למערבל אזרחי. בתאונה נפצע קשה גם קצין צה"ל ונהג המשאית נפצע באורח בינוני. הלווייתו של הרוש תיערך בשעה 16:00.

קרוביו תיארו את אריאל כמלח הארץ, שתמיד שימש דוגמא ומופת לכולם. הרוש אמור היה לצאת בחודש הבא לחופשה רגילה מצה"ל ללונדון ביחד עם חבר כדי לראות את קבוצתו האהובה מנצ'סטר יונייטד. לאחר שחרורו הוא תכנן את הטיול הגדול לדרום אמריקה וללמוד. "אנחנו לא מעכלים, זה נורא" סיפר קרוב משפחה.

בן דודו של אריאל, אלאור, סיפר בקול שבור: "אריאל היה ילד מקסים, אוהב ונערץ בבית הספר. בצבא הוא היה מודל להערצה. חברים העריצו אותו ורצו להיות אריאל. הוא אף פעם לא התלונן. חצי שעה לפני התאונה הנוראית הוא דיבר עם אמא שלו. היא סיפרה לו שראתה כתבה על מתיחות בצפון והיא דואגת, אך הוא הרגיע אותה - 'הכל בסדר, אל תדאגי, אל תדאגי אמא'.

התאונה בגליל. צילום: מד"א
התאונה בגליל. צילום: מד"א


"בשבת שעברה חגגנו לו יום הולדת. כולם באו, עשינו על האש והייתה אווירה נהדרת", תיאר אלאור, "עכשיו זה נראה כאילו באו להיפרד, גורל אכזר. זה שבר נוראי"

אלאור סיפר עוד שאריאל היה אוהד מושבע של מכבי תל אביב ומנצ'סטר יונייטד ונהג לנסוע לחו"ל למשחקים והיה הולך עם אבא שלו לעודד את מכבי תל אביב. "כבר היו לו כרטיסי טיסה לראות כדורגל באנגליה בעוד חודשיים". לדבריו, "הוא היה צריך להשתחרר והיו לו הרבה תוכניות. מצמרר לדבר עליו בלשון עבר. אריאל היה בחור מיוחד שכולנו אהבנו ותמיד נאהב".