רקטה שנורתה מרצועת עזה לעבר ישראל, פגעה בבית מגורים בבית חאנון, כך נכתב הערב (שישי) בפוסט שפורסם באלמונסק, עמוד הפייסבוק של מתאם פעולות הממשלה בשטחים (מתפ״ש) בערבית. "רקטה שנורתה לפני זמן קצר מעזה לעבר ישראל פגעה בבית מגורים בבית חאנון. פעם נוספת שאירגוני הטרור משגרים רקטות לעבר תושבי עזה עצמם. רק לפני שבוע נהרסה כיתת לימוד בבית ספר ציבורי בבית חאנון, והערב במקרה מצער נוסף, ביתה של משפחת מצרי מבית חאנון נפגע קשה כתוצאה מרקטה ששיגרו פעילי טרור מעזה. גורמי הטרור בעזה מוכיחים בצורה חד משמעית את מה שאנחנו חוזרים ואומרים: הם מחריבים את עתיד תושבי עזה במו ידיהם".

כזכור, בתחילת השבוע בפוסט שפורסם באלמונסק, עמוד הפייסבוק בערבית של מתאם פעולות הממשלה בשטחים, נכתב: "כיפת ברזל יירטה הערב שתי רקטות ששוגרו מרצועת עזה. מה שלא סיפרו לכם, זה מה אירע בדבר רקטה נוספת ששוגרה מעזה... תושבי עזה, חשוב שתדעו: הרקטה פגעה בבית הספר הציבורי ע׳אזי אלשוא בבית חאנון והרסה כיתת לימוד שם! גורמי הטרור בעזה מוכיחים בצורה חד משמעית את מה שאנחנו חוזרים ואומרים: הם משמידים את עתיד ילדיהם במו ידיהם. רק לחשוב מה היה קורה אם הרקטה הייתה משוגרת במהלך היום כאשר הכיתה מלאה בילדיכם".

ביום שבו פורסם אודות הרקטה שפגעה בבית ספר, כיפת ברזל יירטה שתי רקטות שנורו לעבר שטח ישראל מרצועת עזה. יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל", כך דיווח דובר צה"ל, זאת לאחר שנשמעו מספר אזעקות "צבע אדום" בעיר שדרות, במועצה האזורית שער הנגב, במועצה האזורית שדות נגב ובמועצה האזורית חוף אשקלון. מאוחר יותר נפילה זוהתה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול, כאשר בסך הכל נורו 15 רקטות במהלך השבועיים האחרונים לשטח ישראל. לאור זאת הוחלט על סגירת המעברים כרם שלום וארז.