נפרדים מהמפקד הנערץ: אישי ציבור ועיתונאים שהכירו את אלוף במילואים דורון רובין, שהלך הלילה (שבת) לעולמו, נפרדו ממנו ברשתות החברתיות, וסיפרו על האדם שהכירו. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי קריית שאול. 



חבר הכנסת ושר הביטחון לשעבר, עמיר פרץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏דורון רובין קצין וג׳נטלמן ‏דורון רובין יחקק בזכרוני כאיש שמנע ממני ליפול בשבי המצרי. הימים ימי הפסקת האש אחרי מלחמת יום הכיפורים ואנו גדוד 890 תחת איציק מרדכי יושבים על תעלת המים המתוקים, עמוק בשטח המצרי. נודע לי שגדוד הצנחנים במיל׳ מחזיק גזרה סמוכה, שם ידעתי שאחי אלברט משרת.



לא שמעתי דבר מאלברט מאז פרוץ המלחמה וכך החלטתי לצאת ולחפש אותו. יצאתי עם קומנקר עם הנחיות היכן הוא יהיה. תוך כדי נסיעה דהר לעברי ג׳יפ  ומתוכו יוצא דורון רובין שפיקד על גדוד 202: ״תעשה פרסה מהירה כי עוד רגע אתה מגיע לשוחות של החיילים המצרים!״



"מסתבר שנסעתי רחוק מדי, אך בעזרת כמה הנחיות של דורון מצאתי את אחי, התחבקנו חיבוק עז ומאז אני יודע שחיבוק האחים הזה הוא גם בזכות דורון. במשך השנים שלאחר מכן עקבתי והערכתי את האיש הצנוע והתכליתי. כשנפגשנו בנסיבות מקצועיות או חברתיות תמיד חשתי כלפיו כבוד והערכה רבים. יהי זכרו ברוך".
אלוף במילואים יום טוב סמיה אמר על רובין: "לא אשכח את הפעם הראשונה שראיתי את האיש הענק הזה - ערב מלחמת יום הכיפורים, הוא מג"ד 202 ואני חייל צעיר שבדיוק סיים את קורס המ"כים, מביט עליו בהערצה ולומד כל מה שאפשר. מאז לא הפסקתי ללכת אחריו. משתתף בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".
חבר הכנסת ודובר צה"ל לשעבר נחמן שי (המחנה הציוני) כתב בחשבון הטוויטר שלו: "האלוף דורון רובין היה מאלופי צה״ל הבולטים והנערצים. חייו לאחר פרישתו מהצבא היו מורכבים ומסובכים ודרכן צלחה פחות. נשאר עם זאת נאמן לערכיו ולאני מאמין שלו. יהיה זכרו ברוך".
 
הכתבת הצבאית כרמלה מנשה כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "האלופ דורון רובין היה מפקד שלי בצנחנים. קצין וג’נטלמן, לוחם מהולל , הטמיע קוד אתי מושלם, ערכים אמיתיים ומורשת קרב".

שר השיכון יואב גלנט (כולנו) כתב: "אנו מרכינים ראשנו עם לכתו לעולמו של האלוף דורון רובין ז"ל. ללוחמים בני גילי הוא זכור בעיקר כמח״ט הצנחנים המוביל אותנו בראש הכח במבצעים התקפיים בדרום לבנון.יהי זכרו ברוך." 
 נשיא המדינה ראובן ריבלין כתב: "28 שנות חיים תרם דורון רובין לצה״ל, והפך ללוחם אגדי ולמפקד נערץ בכל מקום שבו היה. הוא לחם בעשרות מבצעים, פיקד גם על חטיבת הצנחנים וגם על חטיבת השריון והביא להקמת יחידות מיוחדות. תנחומי שלוחים למשפחתו, לבניו שהיו לממשיכי דרכו, לחבריו ולפקודיו שלא ישכחו אותו לעולם. יהי זכרו ברוך". 
חבר הכנסת אייל בן ראובן (המחנה הציוני) כתב: "אלוף מיל דורון רובין הלך לעולמו.-עצוב!מפקד מבריק.זוכר אותו תמיד יצירתי ,ישיר ,אמיץ בלחימה אמיץ בהצבת כשלים אישיים ,בלימוד לקחים ללא כחל וסרק.מפקד שכולו דוגמא אישית.ניזכור אותך דורון תמיד כמפקד וכאדם."

אלוף במילואים עמירם לוין כתב: "האלוף דורון רובין מטובי מפקדי צה"ל חינך והוביל בקרב דורות של לוחמים ומפקדים. חבר ומפקד אמיץ שלא תמיד זכה להערכה לה היה ראוי. העדיף תמיד את האמת הכואבת על השקר המחניף. כמה חסרים לנו היום אנשים כמותך, אמיץ בקרב ואמיץ בדעותיך. יהי זכרך ברוך ותהי מורשתך מצפן."
 
חבר הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי): "ברוך דיין האמת. כולנו בצער הגדול עם משפחת רובין וכל החברים, על לכתו מעימנו של דורון, איש גדול ואהוב ומפקד דגול. דורון דוגמא אישית ומופת לכולנו. אני זוכר כיצד בלילו הראשון של דורון כמח"ט בחטיבה, דורון לא נשאר במשרדו, אלא הלך צמוד אלי כמ"פ ואלינו ככוח פלוגתי, במודל מבצעי שקיימנו באימון במדבר יהודה. כך ביתר תפקידי, עת שימשתי כמפקד מגלן והוא היה מפקדי, וכאלוף וראש מה"ד, היה איתנו באימון הלילה בשטח, בוחן ומתחקר, מעיר ודוחף קדימה. דורון היה איש של שטח ודוגמא אישית. עליו ניתן לומר כלשון השיר:
׳איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא...׳
יהי זכרו ברוך".