דובר צה"ל בשפה הערבית, אביחי אדרעי, מציג היום (שני) את התשובה לניסיון הלינץ' שאירע היום בג'נין בפוסט/ציוץ משלו: "תביטו איך החיילים שלנו מתייחסים לפצועה פלסטינית, היום בבוקר, בחברון, ובין היחס האלים והמכוער של קבוצת פלסטינים בג'נין היום".



אדרעי אף מצטט פסוק מהקוראן, שלפיו מי שמצפה לטוב, יקבל טוב. על התמונה של ג'נין כתוב: "המכוער"; ואילו על התמונה של חברון כתוב: "היפה". 



ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, שוחח היום עם אמה של החיילת שנפצעה בתקרית החמורה בג'נין ואמר כי היא ביקשה להודות לכל עם ישראל על התמיכה שקיבלה. החיילת, תושבת נצרת עילית, הותקפה עד זוב דם על ידי המון פלסטיני זועם לאחר שהרכב בו נסעה נכנס בשוגג לעיר הפלסטינית. "לפני כשעתיים דיברתי עם אמא שלה, שאלתי אותה מה שלומה. הבנתי שהיא עברה הרבה בדיקות על מנת שנראה מה קורה איתה", אמר פלוט בבית החולים.


פלוט סיפר שהחיילת עברה טראומה מאוד קשה וכי היא ביקשה מהתקשורת לכבד את פרטיותה. "הרופא החליט להשאיר אותה כאן לכמה ימים, יש להניח שהיא תשתחרר בהקדם. האמא נסערת מאוד וכולם בלחץ על כל מה שקרה ומה שהיה יכול לקרות חס וחלילה", אמר. "הבת ביקשה מכולם לתת לה מנוחה, היא עברה טראומה מאוד קשה. היא ביקשה שהתקשורת לא תגיע וצריך לכבד את זה".

ראש העיר אמר כי משפחתה של החיילת לא צפתה עדיין בתיעוד התקרית האלימה. "בהזדמנות זו היא ביקשה להודות לכל עם ישראל על הדאגה לילדה וברוך השם שהכל הסתיים כך", סיפר פלוט. "הם לא נחשפו עדיין לתיעודים. פחות או יותר הם עדים למה שקרה. הם שואלים שאלות איך זה יכול להיות שלא היה שער או מקום או שילוט ברור שאומר שהם הגיעו לג'נין. למשפחה אין טענות רק שאלו מדוע אין שילוט מסודר. רוצים להודות לכל עם ישראל".