אירוע קשה שאירע הלילה (חמישי) במהלך הפרות סדר שאירעו ביריחו, הביאו שוב לצילומי אבטחה, אשר מראים עימות בין חיילי צה"ל למפגין פלסטיני חמוש, שניסה לתקוף את החיילים. על פי התיעוד במצלמות, נראה כי הפלסטיני רץ לעבר כוחות צה"ל, ששומרים מרחק בפינה של הסמטה. מיד לאחר מכן נראה הפלסטיני, יאסין עומאר סראדיח, כשהוא מנסה לתקוף את החיילים עם חפץ, ומיד מנוטרל על ידי החיילים. מכאן תופסים אותו החיילים, ועוצרים אותו, כששלושה מהם נמצאים עליו, ואף נראים בועטים בו.



על פי הפלסטינים ומשפחתו, סראדיח הוכה למוות על ידי חיילי צה"ל לאחר מעצרו בעיר יריחו. "מועדון האסיר הפלסטיני" הודיע כי "סראדיח מת ממכות לאחר מעצרו לפנות בוקר בביתו על ידי כוחות צה"ל, שהיכו אותו מכות נמרצות". בני המשפחה הדגישו כי "הבן לא סבל ממחלה בכלל. הוא קיבל מכות קשות מהחיילים שעצרו אותו".



מדובר צה"ל נמסר לאחר האירוע כי "במהלך הלילה, במהלך פעילות למעצר מבוקשים בעיר יריחו, התפתחה הפרת סדר אלימה שבמהלכה מחבל חמוש במוט ברזל רץ לעבר כוח צה"ל וניסה לתקוף אותו. הכוח הגיב בירי, התעמת עם המחבל מטווח קרוב והצליח לבלום אותו. יש לציין כי על גופו של המחבל נמצאה סכין. הוא פונה על ידי הכוח מהנקודה לקבלת טיפול רפואי ובהמשך נקבע מותו".