החלטת צה"ל להסיר את הסרטון של חיל האוויר לעידוד גיוס נשים לצבא ממשיכה לעורר סערה. הילה שי וזאן, יו"ר תנועת 'שווים-שונים' ומייסדת פורום הלוחמות, אמרה היום (ראשון) לאילה חסון ב-103FM כי "הסרטון של חיל האוויר התייחס לניסיונות של רבנים לומר לנשים שהן אינן מסוגלות לשרת בצה"ל ובסופו של דבר קורא לנשים להאמין בעצמן. הסרטון הוסר ולכן החלטנו ליצור סרטון חדש שכולל לוחמות המצוטטות אמירות אומללות של רבנים. יש לציין שמדובר בקומץ רבנים שאינו משקף את תפיסת הקהילה הדתית כולה. אותן הלוחמות יוצאות וקוראות לרבנים לחזור בהם מהדברים וקראו למערכת להוקיע אותם".




על ההחלטה של חיל האוויר להוריד את הסרטון סיפרה: "זה מקומם, במקום להתלונן החלטנו להעלות את העצומה כתשובה לכל הגורמים. המסר הוא שמי שינסה להשתיק אותנו יזכה במשהו שחדש שיקום. זכינו לאלפי חתימות ושיתופים מאז אתמול בערב, הלוחמות בעצמן קמות ואומרות 'די' לאחר שעמדו בתנאים האובייקטיביים וקוראות לתת להן לבחור בעצמן את הדרך".



אילה חסון התייחסה לדבריה: "קומץ הרבנים עליו את מדברת הוא קומץ משמעותי מאוד שמתפרנס על חשבון משלם המסים". 

"אכן כך", השיבה שי וזאן, "לצערי הרב אפילו הרב צבאי הראשי אמר בעצמו דברים קשים מאוד בנושא. הוא אינו גורם נידח כלל וזו ממש אמירה חצופה ומקוממת. למרות זאת אני חושבת שהקומץ הזה לא מייצג את מרבית רבני הציונות הדתית שרובם חושבים אחרת. עלינו לבער את אותו הקומץ ולדאוג שהוא לא יקבל את הכסף שלנו".

עריכה: איתמר זיגלמן