נווטת הקרב תמר אריאל נהרגה לפני שלוש שנים במפולת שלגים בנפאל. מאז מטרידן ממרר את חיי משפחתה, שולח לקרוביה הודעות נאצה ואף הקים פרגולה מעל קברה. ענת, אמה של תמר, סיפרה היום (רביעי) בתכניתם של נסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM כי "אזלו כוחותינו לסחוב את הסיוט הזה". היא הוסיפה כי היא "חוששת להגיע לקבר של הבת שלי".



"אנחנו לא יודעים למה האיש הזה מטריד אותנו", אמרה ענת, שהסבירה כי "אותו אדם ניכס לעצמו את מותה של תמר והתנחל ליד הקבר כשהוא מנסה להגן עליה מכל העולם. האיש הזה טוען שאנחנו בגדנו בה ושהיא כלל לא רצתה להתגייס. שבוע לאחר שתמר נפטרה האיש הזה התקשר אלינו וביקש לעזור לנו בהכנות לאזכרה, כך שמענו על קיומו לראשונה".



"לאחר כמה בירורים", המשיכה, "הבנו שהוא כלל לא הכיר אותה ולהערכתנו מדובר באדם לא שפוי אשר פיתח אובססיה כלפיה, כשהוא מאשים אותנו בדברים מאוד קשים ושקריים".



 


לטענתה, "המתקפה היא אינה רק אישית כלפינו, אלא כנגד כל מי שהכיר את תמר ומנסה להנציח את זכרה. ישנה מכינה קדם צבאית שנקראה על שמה, אשר ספגה ממנו אש כשהוא יצא כנגדה, ובעצם ניסה ליצור מעין מונופול על מותה של בתי. כשניסינו לדבר עמו על הנושא הוא הודיע שהוא מתנגד וגורם לי להרגיש לא בנוח ליד הקבר של בתי. אני נזהרת מלהגיע לקבר מחשש שהוא יהיה שם. בטקס יום הזיכרון האחרון הוא ממש צרח עליי ואין חוק שאוסר עליו להגיע למקום".

אמה של תמר הוסיפה כי "פנינו למשטרה ואנחנו נמצאים כבר בצו ההרחקה הרביעי כנגדו, אך הוא אדם שאינו שומר על צו ההרחקה. הוא כל פעם נעצר ומשתחרר מחדש. בית העלמין צמוד ליישוב בו אנו גרים ומשטרת קריית מלאכי ממשיכה לרוץ אחריו. אנחנו מחכים ליום בו יוחלט לאשפז אותו ולטפל בנושא. מלבד האבל הפרטי שלנו אנחנו מרגישים שכבר אזלו כוחותינו לסחוב את הסיוט הזה".