שר הביטחון אביגדור ליברמן מביע חרטה על שאישר לצנזורה הצבאית לפרסם את פרטי הפצצת הכור הסורי לפני יותר מעשר שנים. "אני מלא הערכה לצנזורה הצבאית ולצנזורית הראשית. עבודת המטה שהובילה הצנזורה, בטרם התירה לפרסום את המבצע להשמדת הכור הסורי, היתה מקצועית ביותר וללא דופי", נכתב בהודעה שפרסם. 


"החלטת הצנזורה שהובאה לאישורי הסתמכה על חוות דעת של גורמי הביטחון הבכירים ביותר בצה"ל ובמוסד", הוסיף, "לעומת זאת, מחול השדים וגל ההשמצות ההדדיות שמתחולל מאז הבוקר, בין גנרלים לשעבר, הוא חסר אחריות, מבייש את ההחלטה שהתקבלה בספטמבר 2007 ועושה עוול לטייסים ולאנשי המודיעין שהשתתפו בה. אילולא פעילות הצנזורה, שמנעה גם היום חשיפת מידע סודי, היה נגרם נזק חמור לביטחון המדינה. אני קורא לכולם לגלות אחריות. קרדיטים זה לא הכל בחיים".
שר הביטחון הנמצא כעת בביקור באפריקה צייץ בחשבון הטוויטר שלו מוקדם יותר היום, עם פרסום הפרטים השונים סביב התקיפה כי "היום כבר אפשר לגלות מה עשינו בקבינט בספטמבר 2007. היו מי שדחפו והיו מי שהיססו. ההחלטה ההיסטורית והאמיצה שקיבלנו, הוכיחה שבנושאי ביטחון אסור להירתע. יש לדבוק באינטרסים לאומיים, לקבל החלטות ולפעול כשצריך.  נסו לדמיין מה היה קורה אם לא היינו פועלים. היינו מקבלים סוריה גרעינית".
סרטון תקיפת הכור הסורי


ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה לפרסומים כי "ממשלת ישראל, צה"ל והמוסד מנעו מסוריה לפתח יכולת גרעינית. הם ראויים לכל הערכה על כך. המדיניות של ישראל הייתה ונשארה עקבית – למנוע מאויבנו להתחמש בנשק גרעיני".
 
ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו התייחס מוקדם יותר להפצצה בכנס דגן לביטחון ואסטרטגיה באקדמית נתניה ואמר כי "אני לא בטוח שהיה חיוני לצאת עם פרסום המבצע כעת", אמר, "זה מבצע שהיה והבעיה במבצעים מוצלחים שהדיאלקטיקה היהודית והישראלית מנסה לקחת הצלחה ומתחילה מלחמת אגואים יוצאת דופן. כל אחד מנסה לגמד את חלקו של השני". 
 
עוד אמר כי "היה פה כישלון מהדהד. מזל שאותו קומץ לוחמים הצליח להביא את המידע הזה ומזל לחלוטין שאותו קומץ לוחמים לא ידע גם לאחר ששב הביתה שהביא למשהו. העובדה שברגע שהמידע נודע, אז כל צמרת הביטחון הישראלית על כל שלוחותיה ויחידותיה - צה"ל, המוסד ושירות הביטחון הכללי, משרד החוץ שעשה עבודה נפלאה וצוותי צללים כאלה ואחרים של אמנון ליפקין שחק ז"ל ואורי שגיא ויעקב עמידרור והרבה אחרים שנתנו עצותיהם ובאיתות לחימה מדינת ישראל - יודעת לגייס את מיטב הנוער ולהגיע לתוצאה מבריקה".

עד היום נמנע מהמדיה הישראלית לפרסם את פרטי השמדת הכור, את חשיפתו ואת תהליך קבלת ההחלטות שהוביל למבצע המורכב, בעוד רבים מן הפרטים פורסמו בתקשורת הזרה ואף בזיכרונותיהם של נשיא ארה”ב לשעבר ג’ורג’ בוש הבן וסגנו דיק צ’ייני.