עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר התייחס היום (רביעי) בתוכנית של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, לחשיפות היום על הפצצת ישראל את הכור הגרעיני הסורי לפני כ-11 שנה. דרוקר, שישדר הערב גם סרט בנושא התקיפה, סיפר: "אנחנו עתרנו פעמיים לבג"ץ והיה צריך לאשר את זה לפני שנים ארוכות. לא מעט אנשים בצנזורה אמרו לי שהיה צריך לאשר את זה לפני כן. כל מילה אושרה כך שאין סודות ביטחון שיוצאים. היו כבר הודעות למכביר, יעלון בהלוויה של דגן, בנט ונתניהו. שורה ארוכה של התבטאויות שאישרו את מעורבות ישראל".

לדברי דרוקר, מהפרסום "הרווחנו חופש, דמוקרטיה והבנה של תהליכי קבלת החלטות. האם ההחלטה של ראש הממשלה הייתה הגיונית. אתה רוצה לדעת איך הדברים קרו כדי שגם אתה תדע איך התקבלה ההחלטה. יש פה שורה ארוכה של סוגיות שצריך לדון בהם". 

רביב דרוקר. צילום: פייסבוק
רביב דרוקר. צילום: פייסבוק
כנשאל בהומור האם הפרסום על התקיפה הוא קונספירציה בשביל ספרו של אהוד אולמרט שיצא לאחרונה, השיב: "כידוע פשטו על הוצאת ספרים ולא נתנו הנחות לאולמרט ופתחו בחקירה. ההודעה של ליברמן כי הוא מתחרט שנתן אישור לפרסום היא שיא הציניות. כל מילה אושרה בצנזורה והוא יודע שמלחמות הקרדיטים היו בטקסטים עצמם. לא הגיוני שמפקד חיל האוויר אומר לרגל פרישתו שתקפנו 150 פעמים בסוריה אבל על התקיפה שהייתה בסוריה ב-2007 הוא לא יכול לדבר, בעוד שראש ממשלה לשעבר כן יכול". 

על הסרט שישודר הערב בנושא סיפר הפרשן: "זה סרט שעבדנו עליו המון שנים. דיברנו עם אולמרט לפני שלוש שנים והוא נותן ראיון פצצה. מאיר דגן נותן ראיון נהדר. אני מת על הסרט הזה".