ג'יימס רוזן, עיתונאי רשת "פוקס ניוז" שהגיש שאילתא לשגרירות הישראלית בארצות הברית בנושא הכור הגרעיני הסורי, אשר הופצץ על ידי ישראל בשנת 2007, הוא זה שזירז, על פי בכירים לשעבר במערכת הביטחון, את המבצע הצבאי שפרטיו הותרו אתמול לפרסום. בראיון בכאן ב' אמר רוזן כי "הוא שמח שהצליח להפוך את העולם למקום בטוח יותר". 

בראיון בכאן ב' אמר רוזן כי "אין ספק שהמבצע הישראלי הפך את העולם למקום בטוח יותר. מה היה קורה אילו דאעש היה משתלט על הכור הגרעיני הזה?".

"אני מאושר שהצלחתי להפוך את העולם למקום קצת יותר בטוח", הוסיף איש התקשורת האמריקאי, שהסביר גם כי הוא היה בתחרות מול עיתונאים אחרים בנושא.


אתמול, כאמור, התירה הצנזורה לפרסם כי ישראל היא שעמדה מאחורי השמדת הכור הגרעיני שעמד בתהליכי בנייה בצפון־מזרחה של סוריה בלילה שבין 5 ל־6 בספטמבר 2007.

ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו התייחס לפני כיממה להפצצה, ובניגוד לפוליטיקאים ולעמיתיו במערכת הביטחון אמר כי "היה פה כישלון מהדהד". "מזל שאותו קומץ לוחמים הצליח להביא את המידע הזה ומזל לחלוטין שאותו קומץ לוחמים לא ידע גם לאחר ששב הביתה שהביא למשהו", ציין ראש המוסד לשעבר בכנס דגן לביטחון ואסטרטגיה באקדמית נתניה.