ישראל פועלת בדרכים גלויות וסמויות על מנת להחסיר את החיילים והאזרחים הנמצאים בשבי חמאס, כך אמר היום (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם משפחות גולדין ושאול. בפגישה נכח גם מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום. 



ראש הממשלה עדכן את המשפחות במאמצים הבלתי פוסקים של ממשלת ישראל להשבת הבנים, וכן במאמצים של מתאם השבויים והנעדרים וצוותו, המורכב מנציגים מכלל זרועות הביטחון הפועלים למען מטרה זו. 



מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה נפגש עם משפחת מנגיסטו ומשפחת א-סייד בדצמבר 2017, ושומר עם המשפחות על קשר שוטף. אחיו של אברה הבטיח היום בשיחה עם ענת דוידוב ב-103FM שלא יוותר עד שאחיו יחזור הביתה: "שכחו את אח שלי. כבר שלוש וחצי שנים שאחי איננו ואין לנו שום מידע עליו. הקמנו אוהל מחאה מול ביתו של ראש הממשלה אבל עד כה איש לא ירד אלינו ולא התייחס. היינו שמחים שיגיע נציג רשמי לעודד את ההורים. זהו אזרח שאבד בגבול ומאז שללו ממנו את כל הזכויות הבסיסיות והעולם שותק. אנחנו משפחה עם חוסן נפשי מאוד חזק ועושים את כל המאמצים להחזירו, כעת אנחנו מפנים את האשמה לראש הממשלה שבידיו הכוח להחזיר את אח שלי. הגיע הזמן שישוב. עד היום לא קיבלנו אות חיים".

כשנשאל הם דיברו עם גלעד שליט כדי לדעת על התנאים בו מוחזק בנם השיב: "אנחנו מקווים שלא מעוללים לו כל רע. למרות זאת הדאגה מכרסמת את כולנו. אנחנו נשב באוהל לזמן בלתי מוגבל עד שראש הממשלה יקבל החלטות. קשה לנו גם מבחינה כלכלית, אין לנו קרן שתומכת בנו ובמאבק שלנו ואנחנו נעזרים בפעילים מתנדבים בלבד".


עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן