סרטון הירי של חיילי צה"ל באזרח הפלסטיני והשמחה לאיד שלאחריה עוררו סערה באולפן 103fm: "אני לא מבין מה לא בסדר בסרטון", טען ינון מגל: "חיילים פגעו במטרה שסימנו וצעקו 'יש! הרגנו את הבן זונה, מה לא בסדר בזה?". ענתה לו ענת דוידוב: "אני חושבת שחיילי צה"ל לא צריכים לנבל את הפה אבל זה לא העניין". 



"זו טענה מגוחכת", הוסיף ינון מגל: "את יושבת כאן באולפן ואומרת זאת. מדובר בזומבים שישבו על הגדר ובאים להשמיד אותנו. תסבירי לי מה הבעיה?". דוידוב המשיכה ואמרה: "אתה יודע שזה לא העניין, אותו אדם שנורה לא היה חמוש ואני חשבתי שאנחנו אמורים להיות צבא מוסרי. אל תבקר את האנשים שיושבים בתל אביב ומבקרים חייל שצוהל צהלות שמחה לאחר שהרג אזרח כשירה לו במצח - זה לא מקובל עליי. אם הכל היה תקין מדוע לדעתך צה"ל הקים ועדת שבודקת את הנושא? למה הוא בוחן כעת את העובדה ש-16 אזרחים עזתים נהרגו במחאה בה לא נורה כדור אחד לעבר ישראל?"

מגל לא נשאר חייב והשיב: "לי מפריע הדרך בה אנשים רואים סרטון של חיילים השומרים על אזרחי ישראל. צריך לזכור שהעזתים לא נמצאים באזור כבוש אלא על הגדר של מדינת ישראל. החיילים שומרים עלינו ואנחנו כפויי טובה. אם היית טוענת שמדובר באזרח לא חמוש אז הייתי מבין את טענותייך. הסערה היא בגלל שהם קיללו? על מה הסערה הזו?"

עריכה: איתמר זיגלמן