בשנת 2017 העבירה עמותת יחד למען החייל – הגוף המאוחד של קרן לב"י והאגודה למען החייל - תרומות לצה"ל בסך 218 מיליון שקל. מדובר בסכום התרומות הגבוה ביותר שהתקבל עד היום, שמהווה גידול של 16% לעומת סך התרומות בשנת 2016.



בהתאם לסדר העדיפויות שקבע צה"ל, התרומות מוקדשות לתמיכה באוכלוסיות מיוחדות, כגון חיילים בודדים וחיילים ממשפחות מעוטות יכולת, לתוכניות חינוך והשכלה ולרווחת החיילים בבסיסי צה"ל.



עמותת יחד למען החייל הוקמה כמיזוג בין קרן לב"י לאגודה למען החייל, בעקבות הסכם שנחתם בשנת 2015 עם משרד הביטחון ושהושלם סופית בשנת 2017. ההסכם הפך את הגוף המאוחד למנגנון היחיד להעברת תרומות לצה"ל, אשר כל הגופים התורמים בארץ ובעולם מעבירים את התרומות דרכו.



כל עלויות גיוס התרומות ממומנות על ידי משרד הביטחון, מה שמבטיח העברה מלאה של התרומות לצה"ל. על פי נתוני העמותה, בשנת 2017 נחסכו הודות למיזוג 7.4 מיליון שקל, המהווים 55% מעלות גיוס התרומות.



אלוף במיל' יורם יאיר, אשר משמש כיו"ר העמותה בהתנדבות: "הגידול בתרומות מבטא את אמון הציבור בארץ ובעולם בארגון אחד יציג, הפועל בתיאום עם צה"ל ובשקיפות מלאה, ומעביר מאה אחוז מהתרומות לייעודן".



כמחצית התרומות הופנתה לתוכניות רווחה עבור חיילים מאוכלוסיות מיוחדות, ובכלל זה חלוקת שי בחגים, פרויקט "קופת הידידות", המאפשר לחיילים לקבל מכשירי חשמל או ריהוט לפי צורך, נופש לגדודים לוחמים, הקמת מועדונים וחדרי כושר בבסיסים ועוד.



יעד מרכזי נוסף הוא קידום פרויקטים בתחומי התרבות, הספורט הרפואה ועוד בבסיסי צה"ל. כמו כן מופנות התרומות לתוכניות שונות בתחום החינוך, ובמיוחד לפרויקט "ממדים ללימודים", הממן לימודי תואר ראשון או לימודי מקצוע ללוחמים ולחיילים מקרב אוכלוסיות מיוחדות.