הותר לפרסום: סמל ראשון רונן לוברסקי, לוחם צה"ל מיחידת דובדבן בן 20 מרחובות שנפצע לפני יומיים באורח אנוש לאחר שנזרק לעברו לוח שיש מקומה שלישית בבניין במהלך פעילות מבצעית במחנה הפלסטיני אל־עמארי מזרחית לרמאללה, נפטר מפצעיו.  האירוע התרחש במהלך פעילות מבצעית שגרתית, שכללה מעצר של מבוקשים באזור, כאשר מחבל הטיל על ראשו של לוברסקי לוח שיש, ופצע אותו בראשו. לוברסקי פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, אך שם כאמור, ולמרות מאמצי הרופאים, נאלצו לקבוע את מותו.



   

"צה"ל עושה יותר פעילות בתקופה הזו. בשמונת הימים האחרונים במהלך הרמדאן התבצעו יותר פיגועי טרור וירי, כולל שני פיגועי ירי שהיו ללא נפגעים. נמשיך לפעול ולסכל טרור היכן שנדרש", אמר דובר צה"ל רונן מנליס. "הוראות הפתיחה באש נשארו אותו דבר. הסיבה היחידה שבגללה לא ירו לעבר המחבל שזרק את הפלטה הייתה כי לא זיהו אותו. כל אמירה אחרת אינה נכונה".

הפעולה בוצעה לאחר שהשב"כ העביר מידע מודיעיני על חוליית טרור. בפעולה השתתפו במשולב לוחמים במדים ומסתערבים. לגבי דובדבן, הוסיף דובר צה"ל כי מדובר ביחידה מובילה שביצעה מאות פעולות. מתחילת 2018 לוחמיה עצרו מאות חשודים מתוך 1,380 שנעצרו.