עם היוודע הערב (שבת) מותו של סמ"ר רונן לוברסקי, לוחם יחידת דובדבן שאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שמחבל השליך על ראשו לוח שיש במהלך פעילות מבצעית במחנה הפליטים אל עמארי ברמאללה, ספדו ללוחם ראשי המדינה, בהם הנשיא ריבלין, וראש הממשלה. הנשיא ראובן ריבלין אמר: "בעצב גדול קיבלנו את הבשורה על מותו של לוחם דובדבן, סמ״ר רונן לוברסקי ז״ל. אמש עוד הספקתי לשוחח עם הוריו ואחיו, לשמוע על מצבו ולשלוח תפילות להחלמתו והיום אנו שולחים בכאב גדול חיבוק של נחמה ושותפות מול האסון הנורא".



"אני מבקש לחזק בשעה קשה זו גם את לוחמי ומפקדי היחידה המופלאים, טובי בחורינו היוצאים לילה לילה אל הפעילות המבצעית המאפשרת את שגרת חיינו בבטחון. אנו כואבים את כאב המשפחה והיחידה ומאמצים אותם אל ליבנו. יהיה זכרו של רונן ברוך", הוסיף הנשיא. ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם גם הוא הודעה, ובה הבטיח לעצור את המחבל שרצח את לוברסקי: "אני מביע צער עמוק על מותו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי ושולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו. זרועות הביטחון יגיעו למחבל ומדינת ישראל תמצה עמו את הדין".



"המשפה הפקידה אוצרה, ואיבדה את היקר לה מכל"



יו״ר הכנסת,יולי אדלשטיין, הוסיף: ״ליבי עם משפחתו וחבריו של סמ״ר רונן לוברסקי ז״ל. תנחומים וחיזוקים למקורביו ולכל חיילי יחידת דובדבן. אני סומך על כוחות הביטחון ובטוח שתוך זמן קצר ישימו ידם על המחבל שגרם למותו, וימצו עמו את את הדין". ראש האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג פרסם הודעה בה אמר: "כואב מאד את מותו בטרם עת של לוחם יחידת דובדבן, רונן לוברסקי שנאבק על חייו בימים האחרונים. תנחומי הכנים למשפחתו וחבריו בתפילה כי לא ידעו עוד צער ושכול".



יו"ר מפלגתו של ח"כ הרצוג, אבי גבאי התייחס גם הוא לאירוע וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "הלב נקרע. כואב כל כך לראות את תמונתיו של רונן לוברסקי, מחייך ומבלה כמו כל בחור בגילו, עם חברים, בכדורגל. ברגע אחד עולם ומלואו נעלם. משתתף בצער המשפחה שהפקידה את אוצרה ביחידה מובחרת ואיבדה את היקר לה מכל. מי יתן ונהיה ראויים למחיר הזה. יהי זכרו ברוך".