יום לאחר מותו של לוחם דובדבן, סמ"ר רונן לוברסקי, שמת מפצעיו לאחר שנפצע אנושות בפעילות מבצעית ברמאללה, אומרת אמו כי בנה הצליח לאחר את עם ישראל. בשיחה עם רפי רשף בערוץ עשר, אמרה האם השכולה כי "הבן הקטן שלי, קשה לי להגיד היה, אבל לדעתי הוא שומע אותנו גם עכשיו. הוא היה ילד קטן, צנוע מאוד שהצליח מתוך הצניעות שלו לאחד בימים האחרונים את רוב מדינת ישראל. תודה רבה לכם על התמיכה שקיבלנו, כי לא הייתי שורדת את התקופה הקשה הזו בלעדיכם, עם ישראל".



אחיו של לוברסקי, אריק, אמר הבוקר ב-103FM: "עכשיו אנחנו בפעם הראשונה מגיעים הביתה, להתמודד עם החיסרון. רונן היה הטוב ביותר בכל מה שעשה - הוא תמיד אמר: 'אם כבר אני עושה משהו - אז זה צריך להיות הכי טוב'", והוסיף, "הוא רצה לקבל זימון ליום סיירות, והיה צריך להילחם קצת עם הצבא, הוא עשה גיבוש מטכ"ל אחרי זה גיבוש צנחנים ומשם עבר לדובדבן". 
"אנחנו מחוברים ליחידה הזאת, אנחנו מקבלים מהם חיבוק חם ומחזירים להם בחיבוק חם, אנחנו רוצים בקשר הזה", הוסיף האח. בנוגע להבטחות מערכת הביטחון לתפוס את המחבל שהרג את הלוחם אמר האח, הוא אמר כי "אם יש משהו שלא שאלתי, והיה לי ברור, זה שהעובדה שהחיה הזאת מסתובבת חופשי זה רק עניין של זמן".

הלילה הובא לוברסקי, לוחם דובדבן הראשון שנהרג בפעילות מבצעית, למנוחות. מפקד היחידה ספד לו ואמר: "חונכת לערכים של תרומה, בן למשפחה של לוחמים. היית מהלוחמים הטובים ביחידה. נפלת מות גיבורים בהגנה על תושבי ישראל". "המחבל לא רצה לפגוע בך, הוא רצה לפגוע בכולנו", ספד בן דודו, "אנחנו חזקים מאוד. מבטיח לך שנחיה חיים גדולים, אני גאה בך".