אירוע חמור בצה"ל: מפקד פלוגה בחטיבת גולני אמר לחייל שאיים להתאבד כי הוא יכול לעשות זאת "אם בא לו", כך דווח הבוקר (שני) בגלי צה"ל. החייל, המשרת בבסיס האימונים של חטיבת גולני, חש במצוקה נפשית והגיע לשיחה אישית עם מפקד הפלוגה. במהלך השיחה הטונים עלו, והחייל הצמיד את נשקו לראשו ואיים להתאבד. בעת שידו של החייל על ההדק, מפקד הפלוגה אמר לו כי "הוא לא מאיים עליו וכי הוא יכול להתאבד אם בא לו". החייל לחץ על ההדק אך האירוע בנס לא הסתיים בטרגדיה בשל מעצור בנשק.
בתחקיר שנערך לאחר מכן, אמר המ"פ להגנתו כי ידע כי הנשק לא יירה גם אם החייל ילחץ על ההדק. מפקד חטיבת גולני לא התרשם מהסברו והמ"פ, קצין מצטיין, הודח מתפקידו, ולא ישרת יותר בתפקיד פיקודי. עם זאת, הוא לא הורד בדרגה ולא נשלח למעצר. הענישה באה להעביר מסר על מנת למנוע מקרים דומים.

מדובר צה״ל נמסר בתגובה: ״מדובר באירוע חמור שאינו תואם את ערכי צה״ל והחטיבה. בעקבות המקרה נערך תחקיר מעמיק ע״י המפקדים בחטיבה, כאשר בסופו הוחלט להדיח את המ״פ מתפקידו ולהעבירו לתפקיד מטה בו אינו מפקד על חיילים. נציין כי על אף שהנשק נפרק טרם האירוע על ידי המ״פ ולא היווה סכנה ממשית בפועל, מדובר בהתנהגות שלא עולה בקנה אחד עם הציפיות מקצין ומפקד בצה״ל. המפקדים נמצאים בקשר יומיומי עם החייל ומשפחתו״. כזכור, 16 חיילים התאבדו מאז תחילת השנה.