כוחות צה"ל פעלו הבוקר (שני) במחנה הפליטים אל-עמארי הסמוך לרמאללה, המקום בו במהלך פעילות מבצעית נפצע אנושות סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל ומת מפצעיו, לאחר שמחבל זרק עליו מקומה שלישית פלטת שיש ביום חמישי. הכתב הצבאי של חברת החדשות, ניר דבורי, עדכן בתוכניתה של אילה חסון ברדיו 103FM על המרדף אחר המחבל.



"בצבא כבר יודעים מיהו החשוד אך אינני איש בשורה שיכול לומר שהוא נתפס", אמר דבורי. "אנחנו כבר ביום הרביעי למאמצים הגדולים לשים עליו את היד, שותפים למאמץ השב"כ, הצבא וחבריו של לוברסקי מיחידת דובדבן. אני מקווה שנדע בשעות הקרובות שזה מאחורינו. אני לא מכיר את הפרטים על האיש, כל שאנחנו יודעים הוא שהוא כנראה תושב מחנה הפליטים אל-עמארי הסמוך לרמאללה, בו פעל צה"ל. ברגע שהוא הבין שישנם חיילים במקום הוא עלה לגג והחל לזרוק דברים מכל הבא ליד. יש לציין שסיטואציה שכזו קורית המון".

ניר משולם, חברו של רונן לוברסקי ז"ל, שיתף את אילה בתחושותיו בעקבות האובדן הכבד. "אנחנו מכירים מגן הילדים, מאז אנחנו יחד בבית הספר, בקבוצות כושר קרבי ועוד", סיפר. "הוא היה מצטיין בכל על הצד הטוב ביותר, הוא פעל מתוך אהבה והרצון לעשות את הדברים הכי טוב שאפשר. נשארנו חברים טובים גם בתקופת הצבא, תמיד כשחזרנו הביתה לסופ"ש הטלפון הראשון היה לרונן. החברות עם רונן מעולם לא הפסיקה. תמיד היינו יחד".
 
משולם הוסיף: "קשה לעכל את מה שקרה, כרגע מאוד קשה לנו. לא נראה אותו בסופי שבוע יותר". כשנשאל אם חשב שזה יכול לקרות, השיב: "ידעתי שזה יכול לקרות אך לא חשבתי שזה יקרה לרונן. לא הייתי בבית כששמעתי על הבשורה. אמא שלי התקשרה אך לא שמעתי את הצלצול. כשראיתי שישנה שיחה שלא נענתה חזרתי אליה ואז קיבלתי את הבשורה. פניתי למפקדים ואפשרו לי לצאת מהבסיס לפגוש את החברים. נפגשנו והעלנו זיכרונות". 
 

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן