ישראל ורוסיה הגיעו להסכמה לגבי המרחק מגבול ישראל-סוריה אליו ייסוגו הכוחות האיראניים הנמצאים באזור, כך טוען מקור רוסי. העיתון א-שארק אל אווסט מדווח הבוקר (שישי) כי הכוחות האיראנים יזוזו למרחק של 20 ק"מ מהגבול. המקור גם אמר כי ישראל ביקשה שהקו יהיה במרחק של 70-60 ק"מ וכי המהלך ייעשה בהדרגתיות משום שזה לא ריאלי לדבר על נסיגה מוחלטת מיידית. לדבריו, ישראל רוצה שהאזור בין מג'דל שמס ברמת הגולן לאחרי דמשק ועד לגבול בין סוריה לירדן יהיה ללא נוכחות איראנית. 

עוד אמר המקור כי במסגרת ההבנות מוסקבה נתנה לישראל אור ירוק לבצע פעולות צבאיות מוגבלות בתוך סוריה נגד כוחות המסכנים אותה, אך הבהירה כי אל לצה"ל לפגוע באתרים של משטר אסד או לפגוע ביכולות שלו. שני הצדדים גם דנים בפריסה מחודשת של כוחות אונדו"ף שעזבו את אזור הגבול בעקבות המצב בסוריה. המקור אמר עוד כי אחת האפשרויות שנבחנות היא הצבת כוחות של המשטרה הצבאית של צבא רוסיה בצד הסורי של הגבול, או לחזק את הנוכחות הרוסית בכוחות הבינלאומיים שיתפרסו באזור. 
מקור אחר אמר כי ההבנות בין ישראל לרוסיה לא יטרידו את האיראנים, משום "שהם יודעים שהם צריכים להפגין גמישות מסויימת". לדבריו, הבעיה של שתי המדינות היא לא הנוכחות האיראנית בטווח 20 הק"מ, אלא מעבר לכך, "וזה מצריך דיונים ממושכים".

אתמול נועדו במוסקבה שר הביטחון אביגדור ליברמן ומקבילו הרוסי, סרגיי שויגו. היא עסקה בסוגיות ביטחוניות הנוגעות לשתי המדינות, במצב בסוריה ובמערכה הישראלית למניעת התבססות איראנית בסוריה. אל שר הביטחון הצטרפו בפגישה גם ראש אמ"ן, אלוף תמיר היימן, ראש האגף הביטחוני-מדיני במשרד הביטחון, זהר פלטי וגורמים נוספים. 
שר הביטחון ליברמן אמר לעמיתו, שר ההגנה הרוסי: "ישראל מעריכה את ההבנה של רוסיה לצרכינו הביטחוניים, במיוחד במצב בגבולנו הצפוני. חשוב להמשיך את הדיאלוג בינינו ולשמור על הקו הפתוח בין צה"ל לצבא רוסיה, בכל הנושאים שעל הפרק".