פרשת גונן שגב, השר לשעבר שנחשד בריגול למען איראן, ממשיכה לעורר גלים במדינה. עורכת הדין נאווה שילר, שייצגה את המדינה במשפט הסמים שהתנהל נגד שגב בשנות ה-2000, ובו הורשע, התראיינה הבוקר (שלישי) לאילה חסון ב-103FM, וסיפרה שלא הופתעה מכך ששגב חזר לעולם הפשע, לכאורה, אך לא ציפתה שהנסיבות יהיו ריגול נגד המדינה.



"אני לא מתפלאת", פתחה שילר את דבריה בנוגע לפרשה, "זה היה צפוי ששגב ימשיך לבצע עבירות, אמנם לא חשבתי אי פעם שיבצע עבירות ביטחוניות, אבל הוא היה מסוג הטיפוסים העברייניים שאנחנו נתקלים בו שיעשה כמעט כל דבר שיעשה לו רווח כלכלי". התובעת התייחסה גם לאופיו של שגב ואמרה כי היא  "לא מאמינה שהוא התכוון לפגוע בישראל, אבל הוא לא בן אדם שהצליח באמת בחיים, למעט כשהיה חבר כנסת ושר. אמנם הוא למד רפואה, אך אני לא יודעת אם הוא עסק במקצוע, ומעולם העסקים הוא הגיע לפשע".



עוד הוסיפה עורכת הדין על שגב כי "הוא לא חכם או אינטליגנטי, אין תחכום במעשים שלו. ייתכן אבל שהוא עשה דברים דומים להברחת הסמים ולא נתפס הוא ארוגנטי, מזלזל, אבל חכם גדול הוא לא", את טענתו של השר החשוד בריגול כי פעל למען ישראל, פסלה שילר ואמרה כי היא לא מאמינה לו, ושאלה "איך טענה שכזו עומדת כאשר בעברו ניסיון להבריח עשרות אלפי כדורי אקסטזי?".