נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע היום (שני) לביתה של משפחת לוי בפתח תקווה, לנחם אותה על אובדן בנה, סמל ראשון אביב ז"ל, לוחם גבעתי שנהרג ביום שישי מאש צלפים בגבול רצועת עזה. אמו של אביו, פרי, אמרה לנשיא כי היא עדיין לא מסוגלת לעכל שבנה איננו. "זה בלתי נתפס, אני נכנסת לחדר שלו להריח את בגדיו".



הנשיא אמר לבת הזוג של אביב ז״ל שכל העם התרגש לשמוע את הדברים שכתבה על הקשר המיוחד שהיה להם וחיבק אותה בחום. יעקב האב סיפר לנשיא על קבלת ההודעה האיומה בעת ששהו בחופשה משפחתית בחו"ל ואמר: ״אני מבקש לציין במיוחד את הטיפול והיחס החם שקיבלנו ביממה הקשה בחיינו מצוות משרד החוץ והנספח הצבאי באיטליה. הם עשו את עבודתם בעדינות ובצורה מעוררת הערכה".



"אין נחמה לכאבכם", אמר הנשיא ופנה לבני המשפחה המורחבת: "הכאב שלכם, גם שלכם האחים וגם שלכן סבתות יקרות. הנכדים הם הלב שלנו והאובדן קשה מנשוא. אני מקווה ומייחל שתזכו לבשורות טובות ומי ייתן ונזכה להשתתף בשמחות שצפויות לכם. העם כולו מחבק אתכם בשעה הקשה הזו."



יחד עם הנשיא היה גם ראש העירייה, איציק ברוורמן ומוקדם יותר הגיע לנחם שר הביטחון לשעבר, ח"כ עמיר פרץ. מאוחר יותר יגיע יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי. 



אביב לוי ז"ל. צילום: פייסבוק
אביב לוי ז"ל. צילום: פייסבוק



את המשפחה מבקרים כל העת אלפי מכרים, בני משפחה, חברים  ואזרחים, שהאירוע המצמרר נגע לבם ולא נותנים למשפחה להיות לבד אפילו לרגע. "עם ישראל התגלה במלוא גדולתו, אין רגע דל", אמר אחד מקורבי המשפחה. 

בכל מהלך השבעה, ממעטים הריו של אביב לדבר ומעדיפים להקשיב לחברים של בנם. דודו, חיים וטורי, ספר: "הם יותר סופגים ושומעים את מה שאומרים עליו אחרים. חשוב להם לדעת איך אחרים ראו אותו. הם גאים בו גם אחרי מותו. כולם מעריצים אותו על מי שהוא היה. זה רק מעצים את האובדן".