שני האנגרים גדולים הושמדו אמש בפיצוצים במסיאף, סוריה, במה שלטענת סוריה היה תקיפה ישראלית. על פי צילומי הלוויין של חברת (ImageSat International (ISI, ההאנגרים, בגודל של 60X35 מטרים, היו באתר בנייה. כתוצאה מהפיצוצים, נחשפו כניסות תת קרקעיות להאנגרים המכוסות ביריעות בד.
 
להערכת החברה, ייתכן שהאתר היה קשור לאתרים אחרים שהותקפו בסוריה, זאת משום שהוא נמצא בקרבת בסיסים איראניים נוספים ובאזור פריסת טילי ה-S-400 הרוסיים במדינה. 

ההאנגרים שנפגעו ב"תקיפה" המיוחסת לישראל. צילום: (ImageSat International (ISI
ההאנגרים שנפגעו ב"תקיפה" המיוחסת לישראל. צילום: (ImageSat International (ISI


אתמול נשמעו פיצוצים במסיאף, שבאזור חמה, והמשטר הסורי טען כי המערכות ההגנה האווירית שלו יירט טילים ישראלים ששוגרו מטטוס חיל האוויר שטס מעל לבנון. 

לפי הדיווח, התקיפה התמקדה בעמדות צבאיות איראניות במחוזות הסוריים של חמאס וטרטוס. "נגרם נזק משמעותי", אמר רמי עבד אל רחמן מהמרכז הסורי לזכויות אדם.

מוקדם יותר פורסמו דיווחים ברשתות הערביות על כך שנשמעו מספר פיצוצים במכון מחקר מדעי של המשטר במסיאף. לפי דיווחים בתקשורת הסורית, בתקיפה ישנו הרוג וארבעה פצועים. בצל האירועים, ביטל הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט את השתתפותו בטקס בו היה אמור להשתתף באריאל

אזרחים שצוטטו בסוכנות הידיעות סאנא, אמרו כי חלקים מהטילים הישראליים נפלו באזור העיר חומס. גורם צבאי סורי אמר כי המטוסים הגיעו מכיוון לבנון והמטרות היו עמדות צבאיות בחבלים טרטוס וחמה.