העיתונאי וראש הדסק לענייני ערבים של 'חדשות עשר', צביקה יחזקאלי, התראיין הבוקר לתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחס להתנהלותו של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה, ולנאום האיומים שנשא אתמול בביירות. "הוא בסוג של מצוקה", הסביר יחזקאלי בראיון "יש לו המון נשק אבל הוא יהסס ללחוץ על ההדק במקרה של מלחמת לבנון שלישית".
 
"אני לא הייתי מתייחס למלל של דבריו כי אם לאופן שבו הוא אמר את הדברים ולטיימינג שלהם", הוסיף יחזקאלי, "הנאום הזה מגיע לאחר שהוא סופג שרשרת של מכות החל מאנשי חיזבאללה שחוזרים הביתה ללבנון בארונות ועד להרוגים האיראנים במתקפות בשנה האחרונה. גודל השחץ והרהב שלו הוא כגודל החולשה שהוא מצוי בה. אנחנו אומנם לקחנו מכל הנאום הזה את הכותרת בה נסראללה מאיים, אבל חשוב שנזכור שבהמשך הוא מציין כי יש חוסר אונים של ארגון חיזבאללה נוכח העובדה שמדינת ישראל חודרת למרחב האווירי הלבנוני כשהיא תוקפת בסוריה". 





"גם אם יחסלו את נסראללה, ההתבססות השיעית תימשך"


"לתפיסתי יש פה סוג של מצוקה - מצד אחד יש לו נשק שכן עבר, אבל הוא יהסס ללחוץ על ההדק במקרה של מלחמת לבנון שלישית. מה גם שהאבא האיראני שלו כבר לא איזה דבר חזק, הבעיות הכלכליות של איראן והסנקציות שיכנסו במהלך נובמבר בעניין הנפט מחלישות את נסראללה". לטענתו גם אם יחסלו את נסראללה, ההתבססות השיעית תימשך, "נכון, הוא מתרברב כרגע שהוא יוצא מחוץ לבונקר, אבל מנגד חשוב לזכור שהוא למעלה מעשור חי בתוך בונקר ומידי פעם יוצא ואומר 'תראו הנה אני כאן'. אני לא יודע כמה זה מסוכן למדינת ישראל שנסראללה נמצא מחוץ לבונקר". 
 

בהמשך התייחס להשפעת אירוע הפלת המטוס הרוסי על חופש הפעולה של ישראל מעל שמי סוריה: "לא מאמין שהתקיפה הזו הייתה יכולה לצאת לפועל בלי שהרוסים יידעו מה ישראל עושה".
--