אביו של אשרף נעאלוה, המחבל שביצע הבוקר (ראשון) את פיגוע הירי במפעל באזור התעשייה ברקן, התראיין לחדשות "כאן" ואמר כי לבנו "נמאס מהחיים". האב הוסיף כי נעאלוה לא היה קשר לאף אחד מהארגונים הפלסטינים והוא מעולם לא נעצר על ידי ישראל. בנוסף לאב דיברו עם חדשות "כאן" גורמים נוספים בכפר בו הוא גר ביהודה ושומרון, שוויכה, ואמרו כי משפחת המחבל היא "משפחה נורמטיבית, שקיימה קשרים עם ישראלים", ואף הוסיפו כי נעאלוה היה תלמיד מצטיין בתיכון. עם זאת הוסיפו תושבי הכפר כי המחבל התחבר לגורמי דת ואף הסתכסך עם אחיו לפני כשבועיים.



כזכור, נעאלוה נכנס הבוקר למפעל באזור התעשייה ברקן שביהודה ושומרון, בו הוא עבד כחשמלאי. לפי העדויות מהמקום, המפגע הוזמן לתקן תקלה במשרד, ולאחר שטיפל בה, ירד להביא את נשקו ופתח בירי לעבר מי ששהה במקום. במשטרה, בשב"כ ובכוחות הצבא מנסים לאתרו ובדקו האם הגיע למקום עצמאית או האם קיבל סיוע מאדם נוסף. לפי גורמים במפעל, העובד הגיע סמוך ל-7:30 ואם היה מגיע יותר מאוחר, האסון היה כבד יותר.



בפיגוע נרצחו שני ישראלים ואחת נוספת נפצעה באורח בינוני. אחד הנרצחים, זיו חג'בי אב לשלושה בן 35 מראשון לציון. הנרצחת השנייה בפיגוע הירי היא מזכירת הסמנכ"ל, קים יחזקאל, תושבת ראש העין בת 29 ואם לתינוק בן שנה. היא נמצאה כשהיא כפותה וירויה עם פציעות קשות בגופה. 



זיו חג'בי
זיו חג'בי



קים יחזקאל
קים יחזקאל