יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, הוציא היום צו מניעה נגד סגן שר החינוך, אבי וורצמן, הממודד בפריימריז של הבית היהודי, בשל ניהול תעמולה אסורה.



התלונה נגד ח"כ וורצמן הושה על ידי התנועה לאיכות השלטון שטענה כי הוא עושה שימוש בנכסי משרד החינוך לצורך תעמולת בחירות. על פי התלונה וורצמן העביר בימים האחרונים לרשימת תפוצה נרחבת של עובדי משרד החינוך מודעות המשבחות עשייתו ומעלות על נס הישגיו ואף קרא לעובדי המשרד להצטרף למטה הבחירות שלו. 
 
 התנועה הדגישה בתלונתה כי הדברים נוגדים את הוראות חוק התעמולה, ואת הנחיות היועמ"ש אשר קובע מפורשות כי יש איסור מוחלט על שימוש בכספי או בנכסי גוף מבוקר, ובכלל זה איסור על פרסומים שיש בהם תעמולת בחירות, לרבות פרסום באמצעות האינטרנט. 
 

תגובתו של סגן השר, חה"כ אבי וורצמן ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית היתה כי משלוח מייל לתפוצת עובדי משרד החינוך ארעה בשל טעות אנוש וכי הסרטון שצורף להודעות מומן על חשבון סגן השר ולא מכספי ציבור. השופט לא קיבל את טענותיו והורה לו לחדול מכך מייד.

ממטה הבחירות של אבי וורצמן נמסר בתגובה כי "אנו לוקחים אחריות על הלחיצה בטעות על מקש ה-send ושליחת ׳המייל האסור׳ ומאחלים לכל המפלגות שאלה יהיו הטענות כלפיהם על מנהל תקין וניהול בחירות".