התקפה חריפה של מפלגת ישראל ביתנו על המשטרה. מפלגתו של שר החוץ אביגדור ליברמן טוענת בהודעה לעיתונות שפרסמה הערב (שני), כי גל המעצרים האחרון של המשטרה בפרשת השחיתות שבה נחקרו גם בכירים בישראל ביתנו הוא ספין שנועד להסיח את הדעת מהסתבכותם של 5 ניצבי משטרה בפרשיות שונות.

בהודעת המפלגה נאמר כי "המעצרים שביצעה הבוקר המשטרה נועדו אך ורק כדי להסיח את דעת הציבור ממה שקורה במשטרה עצמה ומשרשרת ההסתבכויות האחרונות של 5 ניצבי המשטרה".

עוד נאמר בהודעה: "חמור ומצער מאד שהמשטרה מאמצת דפוסי התנהלות של משטרים אפלים. ההדלפה המהירה על מעצרים שבוצעו רק הבוקר היא ספין משטרתי שקוף שבא רק כדי להסתיר את הבושה הגדולה שאופפת את המשטרה עם חקירתו של קצין בכיר נוסף שמסתבך ונחשד במעשה מגונה והטרדה מינית. 


"מהכותרות הגדולות שעשתה המשטרה נגד אנשים מ'ישראל ביתנו' לא נשאר דבר ממשי ויש מקום לדאגה גדולה במדינה שבה המשטרה מחבלת כך בהליך הדמוקרטי של הבחירות, מתנהלת בצורה כזו ושאלו הם קציניה הבכירים ביותר, שמוציאים שם רע לעשרות אלפי שוטרים שעושים את עבודתם לילות וימים כדי להגן על אזרחי המדינה".

בישראל ביתנו דורשים מפרקליט המדינה וממפקד מח״ש לחקור את ההדלפות המגמתיות ועיתוין, משום שמצב שבו המשטרה אינה בוחלת באמצעים על-מנת להסיח את דעת הציבור הרחב הוא מצב מסוכן ומהווה פגיעה קשה באושיות החברה החופשית.  "ברור כי מדובר במעצרי שווא, מעצרי ראווה מתוזמנים היטב, שנועדו לעשות כותרות כדי למחוק כותרות אחרות", טוענת ישראל ביתנו.