ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר לראשונה (ראשון) במרומז, בפתח ישיבת הממשלה, לאירוע בקונייטרה, בו חוסלו ג'יהאד מורנייה והגנרל האיראני: "הוכחנו שאין חסינות לאף אחד מפני כוונתנו לסכל פיגועים והתקפות נגדנו - כך פעלנו וכך גם נמשיך לפעול".

נתניהו, אשר ביקר יחד עם שר הביטחון, משה יעלון, את החיילים שנפצעו בפיגוע בצפון מירי טילי נ"ט, סיפר: "התרשמתי מאוד מהנחישות שלהם, מהרצון שלהם לחזור אל חבריהם בחזית ולהגן על מדינתנו".

ראש הממשלה אמר כי מדינת ישראל מאוימת בהרבה חזיתות. "רק בסוף השבוע ראינו כיצד גורמי טרור פועלים מעבר לגבולנו הדרומי בסיני, ואנחנו עדים מזה זמן לניסיונות של איראן לפתוח נגדנו חזית נוספת ברמת הגולן, בנוסף לחזית שהיא מפעילה נגדנו מדרום לבנון", פירט נתניהו. הוא הוסיף כי הממשלה תשמע היום סקירה על האירועים האחרונים בגבול הצפוני. 

נתניהו אמר את הדברים לאחר הודעתו של מפקד משמרות המהפכה של איראן, גנרל מוחמד עלי ג'עפרי, כי תגובת חיזבאללה להתנקשות באנשי הארגון ובגנרל האיראני, הייתה מינימלית, ועל ישראל לצפות לתגובה קשה ומוחצת יותר, אם היא תבצע פעולה תוקפנית נוספת. בנאום שנשא ביום שישי בלילה, איים הבכיר האיראני כי התגובה תהיה קשה יותר, וכי על ישראל לדעת שהיא "לא תבוא בהכרח מאזור הגבול של הישות הגוזלת שלהם, ואפשר שתבוא מכל מקום בעולם".

כמו כן, חסן נסראללה, מזכ"ל החיזבאללה, נאם ביום שישי בעצרת שבדרום ביירות, והתייחס לחיסול בקונייטרה: "אני שולח את תנחומי למשפחות השהידים, הם מתו למען אללה. הם משקפים את האחדות שלנו". נסראללה הוסיף: "לאחר ההתנקשות בקונייטרה, הישראלים היו מבולבלים, זה הבליט את הפחד שלהם. מאז יום ראשון היה לנו ברור שאנו חייבים להגיב. לא היססנו לרגע. יש להעניש את האויב הישראלי ולהעמיד את האויב הציוני גם אם הדבר יביא למלחמה".