מסתמן: הערב (ראשון) יתקיים דיון מכריע בפרשת הבקבוקים של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו.

הדיון צפוי להתקיים בלשכתו של היועץ המשפטי לממשלה, ובמהלכו צפויים הגורמים המקצועיים בפרקליטות, משטרה ולשכת היועץ להכריע האם החומרים שהגיעו מלשכת המבקר יהפכו לבדיקה או חקירה פלילית של אשת ראש הממשלה, חודש בלבד לפני הבחירות.
נתניהו נאלץ להתמודד היום גם עם פרסומים מטיוטת דוח המבקר ביחס לפרשת ביבי טורס". על פי הפרסומים, יש חשש לקבלת טובות הנאה וניגוד עניינים, מה שיוביל ככל הנראה להעברת החומרים לפי סעיף 14 ג' לחוק המבקר, שקובע כי החומרים יועברו ליועץ וייבחנו על מנת להכריע האם יש מקום לבדיקה או חקירה פלילית.
בפרשת הבקבוקים, שנחשפה בשבוע שעבר, נטען כי עובדי מעון ראש הממשלה נדרשו לגבות את פיקדון הבקבוקים של בית ראש הממשלה, והכסף, במזומן, הועבר לכיסה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

עוד נטען כי משפחת נתניהו העבירה המחאה בסך 4000 שקל עבור התקופה המדוברת, לפי חישוב של 1000 ש"ח בשנה. עובדי משרד ראש הממשלה לשעבר, ביניהם מנהל מעון ראש הממשלה, מני נפתלי (אשר נמצא בתביעה מול משרד ראש הממשלה), טוענים כי מדובר בסכומים גבוהים בהרבה.

גורמים במשרד המבקר אמרו כי "עצם העברת ההמחאה ממשפחת נתניהו לחשב הכללי, מהווה הודאה".
כזכור, בפרשת ביבי טורס, שחקירתה הסתיימה לפני קרוב לשנתיים וחצי, אולם טרם פורסמה. הועלו חשדות על טיסות שבוצעו בזמן שראש הממשלה כיהן כשר וחבר כנסת. הטיוטה נכתבה לאחר יותר משנה וחצי של חקירה.