ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (ראשון) עם ראשת ממשלת  דנמרק הלה ת'ורנינג שמידט. שמידט עידכנה את נתניהו בפרטי מתקפת הטרור בקופנהגן.



ראש הממשלה הביע את תנחומי העם בישראל על הפיגוע בדנמרק: ״אני מבקש לציין את פעילות הרשויות בדנמרק ושולח את תנחומי העם בישראל לעם בדנמרק. אנו חולקים ערכים משותפים ועלינו להילחם יחד נגד הטרור חסר הגבולות. מדינות שלא יילחמו בטרור היום, יתמודדו עם טרור קשה בהרבה מחר״

 
 
קודם לכן שוחח ראש המחנה הציוני  יצחק הרצוג עם ראשת ממשלת דנמרק, הלה ת'ורנינג שמידט והביע את תנחומיו העמוקים ואת השתתפותו בצער המשפחות והעם הדני כולו על אירועי הטרור הקשים בקופנהגן אתמול. הרצוג קיבל משמידט פרטים  על תהליך איתורו וחיסולו של המחבל. כמו כן שוחח עם הרב מלכיאור הרב הראשי לדנמרק וחיזק את הקהילה היהודית הכואבת. הרצוג הבטיח לשניים כי העם בישראל שותף לכאבו של העם הדני ועומד לצידו ברגעים הקשים.

בשיחתו עם שמידט אמר הרצוג : "הטרור האיסלאמי הקיצוני מבצע פשעים אכזריים ואיומים. כל מדינות המערב חייבות להילחם בו בכל הכוחות, המשאבים והנחישות העומדים לרשותן. אנו, מנהיגי המדינות חייבים להשיב לאזרחינו את תחושת הביטחון שאבדה להם"
הרצוג הוסיף כי :"הטרור בעזה, בפריז ובקופנהגן הוא אותו טרור, וכדי לעקור את שורשי השנאה מהם הוא צומח עלינו להקים בדחיפות קואליציה בינלאומית שתנהל את המאבק הזה כמאבק גלובלי עצמתי ולא מתפשר ותוביל יחד עמו מהלכים מדידניים אמיצים"