ראש הממשלה ורעייתו בדרך לחקירה? במהלך השבוע הקרוב צפוי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין להכריע בנושא פרשת הבקבוקים, רהיטי הגן, החשמלאי וטענות נוספות שהועלו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, לאחר דו"ח מבקר המדינה, בין היתר בעדותו של מני נפתלי במשטרה ביום שישי האחרון. במשטרה מסר נפתלי את עדותו במשך כל הלילה שבין חמישי לשישי כשהוא מפרט על נושאים שונים ותומך את דבריו בין היתר בהקלטות.

היועץ צפוי לקבל אליו את כל החומרים בצמוד להמלצת הפרקליטות שמתגבשת בימים אלה. ההמלצה המתגבשת נוטה להיות לטובת פתיחה בהליכים פליליים, בדיקה או חקירה על מנת לכל הפחות לשמוע את גרסתם של ראש הממשלה ורעייתו.


אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, התייצב בפני תנ"צ אפרים ברכה, ראש להב 433. לפני כניסתו ליחידה, אמר נפתלי: "אני הולך להוציא את הכל על משרד ראש הממשלה. בשבוע האחרון הכניסו אותי שוב לכותרות וזו לא הייתה המטרה שלי".

עוד אמר נפתלי כי "כל העובדים שהיו בתקופתי במשרד ראש הממשלה מדברים על אדם אחד - עזרא סיידוף. הוא אחראי לכל הוצאות המעון. לאחרונה הבנתי שאני משפיע בבחירות. התפטרתי מהעבודה ואני פה עם הפנים למעלה והולך להגיד הכל. אני לא מפחד מאף אחד".
כזכור, נפתלי צפוי לקבל חסינות מהמשטרה מפני הפללה עצמית, בתמורה לעדותו בפרשות הנוגעות לראש הממשלה ורעייתו, "פרשת הבקבוקים" ו"פרשת רהיטי הגן". את הבקשה לחסינות העלה נפתלי כשהגיע למשרדי להב 433, לבקשתו, במטרה למסור את גרסתו ב"פרשת הבקבוקים", אלא ששם פירט גם ביחס ל"פרשת רהיטי הגן" ופרשיות נוספות, וביקש חסינות מהפללה עצמית. 
הבקשה הועברה לבחינה בקרב הדרגים המקצועיים במשרד היועץ המשפטי לממשלה ובפרקליטות, שקיבלו חומרים בתחילת החודש ועוד קודם לכן. בהמשך להתכתבות עם משרד מבקר המדינה, הם קיבלו חומרים בפרשת קבלן החשמל. היועץ  המשפטי לממשלה בוחן בימים אלו האם לפתוח בהליכים פליליים ביחס לפרשיות אלו וטענות אחרות שהועלו וההחלטה הצפויה על מני נפתלי היא החלטה משמעותית, מכיוון שלעדותו צפוי להיות משקל מרכזי בהחלטתו של היועץ.