ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה הלילה (רביעי) את הדיווחים השונים בתקשורת על ממשלת אחדות לכאורה שתוקם אחרי הבחירות. בעמוד הפייסבוק שלו כתב הלילה נתניהו כי "לא תוקם ממשלת אחדות ביני ובין ציפי ובוז'י. זה לא יקרה, מפני שתהום אידיאולוגית עמוקה פעורה ביני לבינם".

נתניהו הסביר את הפערים בין ראשי המפלגות וטען כי הוא "בעד שמירה על ירושלים מאוחדת תחת ריבונות ישראלית, הם נגד. אני נגד ויתור על שטחי יהודה ושומרון מפני שכל שטח שיימסר יהפוך לבסיס טרור של האיסלאם הקיצוני, הם בעד. אני עומד איתן מול הלחצים הבין-לאומיים בכל הקשור לאינטרסים הביטחוניים של ישראל, הם רק מוכנים לוותר, להתקפל, לסגת, להיכנע".
הוא תיאר את הממשלה הבאה שברצונו להקים כ"ממשלה לאומית רחבה, שתמשיך לעמוד איתנה וחזקה, יחד עם השותפות הטבעיות שלנו ובראשן "הבית היהודי". ממשלה שתמשיך לעמוד איתן על האינטרסים הביטחוניים של ישראל, מול כל אויבינו, שתמשיך להצמיח את הכלכלה הישראלית, שתמשיך להנהיג, באומץ ובאחריות, את מדינת ישראל", כך נתניהו.

יו"ר מפלגת הליכוד סיכם כי "הבחירה בבחירות הקרובות היא בין ממשלת ליכוד בראשותי, לבין ממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז'י. זאת הבחירה, אין בחירה אחרת".