"ביבי, חזור הביתה. נאום באייפאק הוא מקובל ורצוי. תסתפק בו. בנימין, סע הביתה. קח רכבת, קח אווירון, קח מתנה קטנה לילד וכו'. ותר על הנזק הידוע של הנאום בקונגרס, קפל את הניירות שהכנת  שהצטלמת איתם בחשיבות רבה. וותר על המחוות התיאטרליות ועל הפאנצ'ים וחזור הביתה", כך כתבה אמש יו"ר מטה ההסברה של המחנה הציוני, ח"כ שלי יחימוביץ', בעמוד הפייסבוק שלה.
לדבריה, אין ספק שצעד כזה מצדו של נתניהו ישרת את האינטרסים שלנו "יותר מכל נאום רברבני בקונגרס". "אל תיתן לאינטרס הפוליטי הצר שלך להזיק למאמץ הישראלי למניעת הגרעין האיראני. בטל את הנאום המזיק שלך בקונגרס, שאולי (ואולי לא) יחלץ אותך מהמשבר בסקרים אבל יזיק למדינה", הוסיפה. 
"בנאום שלך אמרת שאתה לא רוצה שישראל תהפוך לנושא מפלגתי באמריקה, שלא תהיה במחלוקת פוליטית. זה כמו לשבור ביצים במחבת, לערבב, להדליק אש ולהגיד שאתה לא רוצה חביתה", המשיכה יחימוביץ'. 

"אתה יצרת במו ידיך את המשבר הפוליטי הזה, אתה דחפת את ישראל עמוק לתוך השסע הפוליטי בארצות הברית. זה הזמן להודות בזה ולעשות את המעשה הנכון: חזור הביתה. בבית מחכים לך מפוטרי כיל, החולים במסדרונות, הזוגות שהפסיקו לחלום על דירה, עובדי הקבלן, וכל שורת הנושאים שמהווים את החיים עצמם.", כתבה.