יו"ר "ישראל ביתנו", שר החוץ אביגדור ליברמן, התייחס הערב (רביעי) בכנס בבאר-שבע, לדברים שאמר יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, בכינוס של מועצת אש"ף, ואמר: "אבו מאזן, שכבר הבהיר שלא יסכים שיהיה אף יהודי במדינה הפלסטינית שהוא רוצה שתקום ושהיא תהיה מדינה 'נקייה מיהודים', חושף בשני הדברים שאמר היום את תכניתו האמיתית- 'לפוצץ' את מדינת ישראל מבפנים".



עוד הוסיף ליברמן, כי "הלינקג' הזה שעושה אבו מאזן, בין העובדה שלעולם לא יכיר במדינה יהודית לבין תמיכתו ברשימה הערבית, חושף את התכנית שלו לחבר בין ה'פלסטינים' בתוך ישראל לבין הרשות הפלסטינית, כדי להפוך את מדינת ישראל למדינה דו-לאומית ולפורר את המדינה היהודית מבפנים".



ליברמן התייחס לרשימה המשותפת: "בין כל אותם חברי-כנסת של הרשימה הערבית, אין אחד שמזהה עצמו כישראלי, כולם מזהים עצמם כפלסטינים והם מכינים לנו אינתיפאדה בתוך ישראל".



בכינוס המועצה המרכזית של אש"ף במוקאטעה שבראמללה, אמר אבו מאבן כי הפלסטינים אינם מתערבים בבחירות בישראל ויעבדו עם כל מי שייבחר. הוא הדגיש כי "פתרון הסוגיה הפלסטינית יביא לקץ האלימות והקיצוניות באזור. ישראל היא שחוטפת את השלום בעולם והיא שמובילה למתיחות בעולם".


לדבריו, הפתרון פשוט: "הסכמה על היוזמה הערבית לשלום עם נסיגה ישראלית מהאדמות שכבשה ב-1967, וכך היא תשיג הכרה של 57 מדינות ערביות ואיסלאמיות". אבו מאזן טען, כי ישראל היא שמעכבת את השלום, וכי החזרה למשא ומתן מותנית בשחרור אסירים והפסקת מפעל ההתנחלויות. "גם בארצות הברית יודעים כי נתניהו הוא שגורם לעיכוב תהליך השלום", אמר אבו מאזן.
 
יו"ר הרשות ציין, כי ההכרה של מדינות העולם במדינה פלסטינית אינה תחליף למשא ומתן משום שיש סוגיות שאי אפשר ליישב אלא בהידברות. הוא הדגיש, כי מדינות אירופה הבינו, כי "לא ניתן להקים מדינה פלסטינית עם המשך הבנייה בהתנחלויות".