ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עונה הבוקר (חמישי) לדברים הקשים שאמר אמש מני נתפלי על התנהלות מעונות ובמיוחד על התנהלות רעייתו, שרה, במהלך דיון בתביעה שהגיש אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה.

"אני מבקש לשתף אתכם במה שעשתה רעייתי שרה אתמול בבוקר", כתב נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו. "בזמן שהעלילו עליה עלילות שווא, והכל במטרה צינית לזכות בפרסום זול ולהוציא מהמדינה כספים שלא כדין - הלכה שרה לעבודתה כפסיכולוגית ילדים במערכת החינוך של ירושלים.  היא התקבלה בחום רב על ידי צוות בית הספר ועל ידי הילדים. אני מצרף כאן את צילומי השלט שתלה הצוות בבית הספר ואת המכתב המרגש שכתבו לה".


התמונה שצירף נתניהו בהודעתו
נתניהו המשיך לפרט את פעילותה של רעייתו: "בימים האחרונים עסקה שרה בגיוס תרומה לחיילים בודדים כדי שיהיה לכל אחת ואחד מהם ארוחת חג בערב פסח. יחד עמה, היו שותפות למאמץ עמותת "בית חם לכל חייל", קרן לב"י וקרן היסוד. הבוקר הועברה לצה"ל התרומה שהגיעה מיהודים נדיבים בחו"ל באמצעות קרן היסוד. חצי מיליון השקלים שנתרמו יחולקו על ידי צה"ל, קרן לב"י ועמותת "בית חם לכל חייל" לכ-2,000 חיילות וחיילים. אני מלא הערכה לפועלה ולכושר העמידה של רעייתי. חרף גל ההשמצות הכוזב והבלתי פוסק, היא ממשיכה בעשייה הציבורית החשובה שלה לצד היותה רעייה ואם לשני בנינו ולצד עבודתה כפסיכולוגית ילדים".  נתניהו סיים את ההודעה במילים: "רעייתי האהובה, הם ימשיכו להכפיש, ואת תמשיכי בעשייה".


 

אני מבקש לשתף אתכם במה שעשתה רעייתי שרה אתמול בבוקר. בזמן שהעלילו עליה עלילות שווא, והכל במטרה צינית לזכות בפרסום זול ...

Posted by ‎Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו‎ on Wednesday, March 25, 2015

כזכור, אמש נערך דיון בבית המשפט במסגרת תביעתו של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, נגד נגד ראש הממשלה, משרד ראש הממשלה ועזרא סיידוף. במהלך הדיון אמר נפתלי: "נתניהו אמרה שאסור לזרוק אוכל. היו פעמים שהגברת נתניהו לא רצתה לאכול את האוכל אז הבאתי אותו לראש הממשלה, הילדים ואפילו ליוסי כהן". 
הוא המשיך וסיפר: "פעם מישהו חיפש את שרה נתניהו. אמרתי שהיא אוכלת. כשהיא שמעה על זה היא שאלה אותי איך אני מוציא החוצה מידע כזה רגיש. היא הוציאה את ראש הממשלה מישיבה בגלל זה".

נציגת הפרקליטות שאלה: "אז למה נשארת? למה לא כתבת במכתב התלונה לראש הממשלה על ההתנהגות של רעייתו"? נפתלי ענה: "שרה נתניהו שותה לפעמיים 3 בקבוקי שמפנייה ביום. הוא לא יודע שאשתו שותה שמפניה?" 
 
נפתלי אמר לעיתונאים לאחר שיצא מהדיון: "ראיתי, לא שמעתי, ראיתי ומזגתי לגברת נתניהו שלושה בקבוקים ביום. כולם מכירים את הבעיה הזאת, אנשים שעבדו ליד ראש הממשלה, בבית ראש הממשלה, כולל יועצים וכולל כל בנאדם שעבד שם".