ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (חמישי) בארבע עיניים עם יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, במסגרת המגעים להרכבת הממשלה. פגישתם הקודמת של השניים נקטעה בשל ענייני המדינה. 



הבוקר פרסם בנט פוסט בפייסבוק, בו העביר היום מסר חד וברור לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפיו הוא לא חושש לשבת בספסלי האופוזיציה. "לצערי, נראה כי רה״מ מתכנן להכניס את בוז׳י/ציפי, ולכן מדלג עלינו".



שר הכלכלה גם לא היסס למתוח ביקורת על התנהלות ראש הממשלה בימים האחרונים: "נתניהו גם חזר בו מאמירתו שלא יאפשר הקמת מדינה פלסטינית, ובכלל מתנער מכלל התחייבויותיו הלאומיות. מהאופוזיציה, אם כך יהיה, נוכל לשרת את עם ישראל בנחישות ובאמונה".



המו"מ הקואליציוני החל הבוקר באופן רשמי, כשצוותי המו"מ של שתי המפלגות נפגשו בכנסת. על פי מנכ"ל סיעת הבית היהודי, ניר אורבך, בפגישה כלל לא נידונו תיקים, אלא רק קווי היסוד. "בניגוד לשמועות, סרבנו לדון בתיקים עד שנסיים את הדיון בנושאים העקרוניים. העם הלך למשאל עם על קווי היסוד של הממשלה", אמר.



בבית היהודי שוררת תחושה לא קלה בעקבות ההרגשה שנתניהו לא ממש נעוניין בהם בקואליציה, למרות שחזר ואמר כי הוא רואה בהם שותפים טבעיים. 



איש צוות המו"מ מטעם הליכוד, ח"כ זאב אלקין, אמר כי הבית היהודי הציגו דרישות במיליארדים. ח"כ יריב לוין, החבר גם הוא בצוות המו"מ, אמר: "טבעי שהיום הזה עומד בסימן דרוש ככל יכולתך, אבל השיחה עם הבית היהודי הייתה פרודוקטיבית. יש לנו כבוד לשותפות ואנחנו מצפים לאחריות וריאליזם".