חברת הכנסת אורית סטרוק (הבית היהודי), שבעקבות תוצאות הבחירות תשאר מחוץ לכנסת הבאה, פרסמה היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלה מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעקבות החלטתו לבטל את הקפאת הכספים לרשות הפלסטינית.

"שבוע טוב מר נתניהו. החלטתך האחרונה, להעביר לרשות הפלסטינית את כספי המסים שהקפאת בחודשים האחרונים כתגובה למתקפה המדינית של אבו מאזן – לא הפתיעה אותי, לצערי", כתבה סטרוק. "זה היה יותר מצפוי, שבימים הראשונים שלאחר הבחירות, תקלף מעצמך במהירות את המסכה שעטית על עצמך כדי לזכות בקולות הימין. ראש ממשלה ימני היה פועל עכשיו בדיוק להפך: הוא היה מבהיר לראש הרשות הפלסטינית, שאם הוא אכן יגיש ביום רביעי הקרוב את התביעה הראשונה לביה"ד הבינלאומי - צעדי הענישה נגדו יוחרפו, ולא יבוטלו. הוא היה מייצר סל תגובות ישראלי, שאבו מאזן ידע עליו מראש, ויוכל לשקול אם בכלל כדאי לו להמשיך במתקפה הבינלאומית נגדנו".
סטרוק המשיכה לתקוף את נתניהו: "לא הפתעת אותי, לצערי. ידעתי שתנצל את התקופה שטרם הקמת הממשלה, תקופת "שתיקת הדגים", בה חברי הכנסת הימניים של הליכוד ממתינים לתיקים ולתפקידים, כדי לבטל את כל הצעדים שנועדו (והצליחו, לצערי) לבלבל את ציבור הבוחרים הלאומי... אז למה, אדוני ראש הממשלה, למה לא החלטת לכל הפחות לחלט מהסכום שהעברת לפרטנר שלך, את כספי משכורות המחבלים? האם לא הגיעה העת לקבל את ההחלטה המתבקשת כל כך, ולהודיע שמכאן ואילך ישראל לא תהיה שותפה עוד למימון משכורות המחבלים?"