ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) פרסם הערב (ראשון) סטטוס בו הוא יצא בחריפות נגד האופציה כי מפלגת המחנה הציוני תצטרף לממשלת אחדות בראשות נתניהו.



רוזנטל כתב: "יש כאלה במפלגת העבודה שמעדיפים להדחיק את השאלה עם מי יש לנו עסק. לפני שבוע הייתה תהום פעורה בינינו - ועכשיו התהום הפכה ל"חילוקי דעות". עד לא מכבר האיש הסית, שיקר ופגע במחנה - והיום יש אנשים במחנה הנמשכים אליו כפרפרים לאור ולמקור החום שיקפד את חייהם".



רוזנטל הוסיף והתייחס להתנהלות מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו בעבר וכתב: "לאלה שזיכרונם קצר נזכיר: ביבי לא בוחל באמצעים. כאשר יפנה להרצוג יהיה זה כדי להוזיל את מחירם של בנט וליברמן. גם על מנת להשפיל ולבזות את מפלגת העבודה ולהציגה ככלי ריק וחסר ערך ודרך. עלינו להבהיר מראש ולאלתר. לא ניכנס לשום מו״מ עם ביבי. אסור ליפול למלכודת הזו", כתב רוזנטל.



קודם לכן יצא גם יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איתן כבל, נגד הצטרפות לממשלת אחדות וכתב כי אופציה כזאת אינה קיימת. בפוסט שפירסם בדף הפייסבוק שלו כתב כבל: "בואו ננסה לשים סוף לספקולציות: המחנה הציוני הולך לאופוזיציה! בכל בוקר אני נפעם מחדש מכישרון התסריטאות של הפרשנים השונים, אבל המו״מ מתקיים רק בדמיונם. אפשר לעשות מזה סרט טוב, אבל חדשות זה לא".