ראש הממשלה בנימין נתניהו מפציר בארצות הברית להשיג עסקה טובה יותר מול איראן ותכנית הגרעין שלה. בראיון לתכנית "מצב האומה" ברשת CNN, אמר נתניהו כי ילחץ על מחוקקים אמריקאים שלא לתת לטהרן "דרך חופשית לפצצת אטום".

לדבריו, הוא שוחח עם מספר חברי קונגרס, הן דמוקרטים והן רפובליקנים על הגרעין האיראני. "זה לא נושא מפלגתי, זה לא נושא ישראלי בלבד. זה נושא עולמי", אמר. "כולם יהיו מאויימים על ידי מדינת הטרור הבולטת של ימינו שתוכל לשמור את התשתית לייצור לא פצצה אחת, אלא פצצות רבות בשנים הקרובות". 
כשנשאל ראש הממשלה האם הוא סומך על הנשיא ברק אובמה, הוא אמר כי הוא בטוח שאובמה עושה את מה שהוא חושב שטוב עבור ארצו, אבל שהם לא הסכימו על המדיניות כלפי איראן: "זאת לא שאלה של אמון", הוסיף. 

הוא גם הכחיש שהוא פועל יחד עם יו"ר בית בנבחרים, ג'ון ביינר, שביקר בשבוע שעבר בישראל,  והרפובליקנים בקונגרס על מנת לחסום את העסקה.


ראש הממשלה סיפר כי בשיחה שלו עם הנשיא האמריקאי לאחר שהוכרז על ההבנות, הזכיר לו  שרק בשבוע שעבר אמרה איראן שהשמדתה של ישראל איננה נתונה למשא ומתן. "לכן, העסקה הזו לא רק שתיתן לגיטימציה לתוכנית הגרעין האיראנית, אלא גם תגביר את התוקפנות והטרור של איראן. העסקה סוללת דרך לפצצה ולא חוסמת אותה".