למרות שבליכוד החליטו לקיים גם בחול המועד פסח מו״מ קואליציוני בניסיון להתקדם לקראת הקמת ממשלה - נראה שאין פריצת דרך ושהדיונים תקועים. בעקבות כך, הבהיר גורם בליכוד, המקורב למו״מ, כי ״כל האופציות על השולחן. ראש הממשלה מעוניין בממשלה שתהיה יציבה ואם המו״מ לא יתקדם, כל אופציה תישקל - כולל ממשלת אחדות״.
שלשום נפגשו נציגי הליכוד עם עמיתיהם מהבית היהודי והחלו לעבור על מסמך בן 39 סעיפים שבו מפורטות כל דרישות הבית היהודי. מדובר בסעיפים שעלותם מוערכת במיליארדי שקלים, אך גם שינויים בחוק שמבקשים להחליש את מערכת המשפט ולפגוע בעמותות השמאל.
בצוות המו״מ של הבית היהודי הביעו תסכול רב מההתקדמות האיטית ואמרו: ״נראה שבליכוד נהנים למסמס את הזמן. עוברים איתנו רק על סעיפים ולא מדברים על תיקים״. בליכוד אומרים כי סלע המחלוקת בין המפלגות הוא תפקידו של יו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בממשלה הבאה. בנט רוצה את תיק החוץ וטוען כי מפלגתו קיבלה יותר מנדטים מישראל ביתנו. גורמים בליכוד אמרו כי נשקלת האפשרות להציע לבנט תיק חינוך מורחב ובנוסף את תיק החקלאות, שבו תהיה גם השליטה על החטיבה להתיישבות.

גם עם מפלגת כולנו נראה שהמו״מ מקרטע. היו״ר משה כחלון נחוש לקבל את ״כלי העבודה״, כפי שהוא מכנה אותם, לצורך ביצוע תפקידו כשר אוצר. כחלון מעוניין בראשות ועדת הכספים שהובטחה למשה גפני (יהדות התורה), במינהל התכנון ששר הפנים המיועד אריה דרעי (ש״ס) אינו מעוניין לוותר עליו וברשות מקרקעי ישראל. עם זאת, גורמים בסביבת כחלון אומרים שלאחרונה יש שיפור באווירה ונראה כי תירשם התקדמות אחרי החג.
היום מתחדש המו״מ עם ישראל ביתנו. היו״ר אביגדור ליברמן עדיין נחוש לקבל את תיק הביטחון, אולם בליכוד מתכוונים להציע לו להמשיך עם תיק החוץ, עם אופציה לסמכויות מורחבות. ח״כ סופה לנדבר צפויה לקבל את תיק העלייה והקליטה.