"ראש הממשלה לא פגש את יו"ר הבית היהודי כבר 3 שבועות. כך לא מנהלים משא ומתן", כך אמרה הבוקר (שלישי) יושבת ראש סיעת הבית היהודי, ח"כ איילת שקד בראיון  בגל"צ.
לדבריה ישנה התקדמות במגעים בין הצוות הקואליציוני של מפלגתה לבין צוות המשא ומתן של הליכוד, בנושאי חקיקה ובנושאים עקרוניים. אולם עד כה לא נדונו ענייני תיקים בממשלה, משום שנושא כזה אמור לעלות בפגישה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, שלא נפגשו כבר זמן רב.
שקד, שהתראיינה הבוקר בג"צ, אמרה כי "בפגישות עם צוות המשא ומתן של הליכוד העלנו שורה של חוקים הקשורים חלקם להתיישבות ובנייה ביו"ש וחלקם למערכת המשפט".

בין השאר דורשת מפלגת הבית היהודי להכניס להסכם הקואליציוני את קידום חוק ההתגברות, שיאפשר לכנסת להפוך ברוב מיוחס, פסק דין של בית המשפט העליון, לבטל חוק של הכנסת. לדבריה גם המפלגות החרדיות תומכות בהצעה.

"נתניהו לא יפר את המילה שלו כלפי ציבור בוחריו"
עוד הוסיפה כי אינה מתנגדת לכך שסעיף הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס יבוטל, כפי שדורשים החרדים, והסבירה: "הייתי יושבת ראש הועדה שהכינה את חוק הגיוס. חשבתי ללכת על סנקציות כלכליות שזה מתווה נכון יותר שיביא לגיוס גדול יותר. הסנקציה הפלילית לא היתה חזית הכל".
ח"כ שקד סיפרה כי במגעים עם הליכוד ביקש הבית היהודי להעלות את שכר החיילים בשנת השירות השלישית ואילו הליכוד מצדו הסכים להעלות את פקדון השחרור לחיילים.
לגבי הדיווח ששודר אמש במהדורת מבט, על פגישת גישוש סודית שנערכה בין נתניהו לבין יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, כדי לבדוק התכנות של ממשלת אחדות, אמרה שקד: "אני נוטה להאמין שנתניהו לא יעשה צעד כזה. אני לא מאמינה שנתניהו יפר את המילה שלו כלפי ציבור בוחריו בצורה כל כך בוטה". היא הבהירה כי הבית היהודי לא תהיה שותפה לממשלה כזאת ולא תהסס לשבת באופוזיציה.
בנושא חלוקת התיקים אמרה שקד: "אנחנו באים להגשים אידיאולוגיה וחזון ולייצג את ציבור הבוחרים שלנו. תיקי החוץ, הביטחון, המשפטים וביטחון פנים הם חשובים, אבל הדיון בנושא התיקים צריך להתנהל על ידי נפתלי בנט מול ראש הממשלה".