בניסיון לחלץ את המו"מ הקואליציוני מהמבוי הסתום אליו נקלע, נפגש היום (שישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו במשך שעה וחצי עם יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, לראשונה מזה 3.5 שבועות. השניים סיכמו להמשיך ולהידבר. בהמשך היום ייפגש ראש הממשלה גם עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, במעונו בירושלים. 

לקראת הפגישה עם ראש הממשלה, אמר שר החוץ בראיון לרשת ב': "אנחנו לא באים לדבר על תיקים אלא על עקרונות". ליברמן הבהיר כי מפלגתו דורשת להוסיף לקווי היסוד ולהסכמים הקואלציוני את דרישותו לחיסול שלטון החמאס. כמו כן אמר ליברמן כי הוא מתנגד בתוקף לשינויים שדורשים החרדים להכניס לחוק הגיוס, ובכלל זה ביטול הסנקציות הפליליות, ולדרישה לבטל את ההקלות בחוק הגיור.
ליברמן הבהיר עוד כי הוא מתנגד בתוקף להקמת ממשלת אחדות לאומית עם המחנה הציוני: "ממשלה כזו לא תהיה ממשלת אחדות לאומית אלא ממשלת שיתוק לאומי". 

בנוסף הודיע ליברמן כי ישראל ביתנו לא תסכים להגדיל את מספר השרים מעבר ל-18, כפי שנקבע בחוק שאושר בכנסת היוצאת. התנגדותו של ליברמן מסבכת את המו"מ הקואליציוני, שכן גם למפלגת כולנו בראשות משה כחלון וגם לבית היהודי הובטחו שלושה שרים, בתנאי שמספר השרים יגדל ל-22. 
לגבי דרישת החרדים לבטל את ההקלות בתחום הגיור: "לא ייתכן שהממשלה תשלח חיילים למות בקרב, אבל לא תאפשר לחייל שיחפוץ בכך, לעבור גיור ידידותי". 
ליברמן גם הביע התנגדות לכוונות נתניהו להיפגש בשבוע הבא עם ראש הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה: "שמעתי שראש הממשלה רוצה לתת לו לגיטימציה, אחרי שאפילו לא הסכים לחתום על הסכם עודפים עם מרצ בגלל שהיא מפלגה ציונית. זה לא מקובל עלינו".

מתנגד. ליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 
 
במוקד הוויכוח בין הליכוד לשיראל ביתנו עומדת דרישת ליברמן לקבל את תיק הביטחון או את תיק החוץ. בהנחה שראש הממשלה יבקש להשאיר את הביטחון בידי משה (בוגי) יעלון, כפי שאומרים רמים בכירים בליכוד, ייאבק ליברמן להשאיר בידיו את תיק החוץ בו הוא מכהן כעת. אלא שלתיק זה לוטש עיניים גם יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט.
במהלך הראיון איתו האשים ליברמן את הליכוד בהפצת ספינים לגבי מאבק על תיק החוץ מול הבית היהודי או לגבי אפשרות שיפרוש מהחיים הפוליטיים אם לא ייענו תביעותיו: "זה שקר, הכל ספינים. אין לי שום כוונה לפרוש מהחיים הפוליטיים".
על רקע הפגישה בין נתניהו לבנט, אמרה יו"ר סיעת הבית היהודי, איילת שקד, כי אם ראש הממשלה רוצה שהבית היהודי יהיה שותף טבעי בממשלתו הוא יכול לעשות זאת. "זה בידיו. אם הוא נאמן לאמירתו שהבית היהודי תהיה בממשלה, או שהוא מתכוון לעשות סיבוב פרסה. אני מצפה מהליכוד שינהל איתנו מו"מ אינטנסיבי ולא פגישות פעם בשבוע או פגישה ראשונה בין נתניהו ובנט לאחר שלושה וחצי שבועות בהם לא פגש אותו. זה לא הגיוני". 
לגבי התיקים אמרה: "תיק החוץ, תיק הביטחון ותיק המשפטים הם מאד משמעותיים. כשיהיה צורך נדון בהם, אבל קודם כל יש לברר האם הליכוד רוצה את הבית היהודי בממשלה.
יצויין כי גורמים בכירים בליכוד אמרו אתמול כי הציעו לבנט תיק כלכלה משודרג יחד עם המשדרד לעניינים אסטרטגיים, את תיק החקלאות לאורי אריאל ותיק נוסף לאיילת שקד, אם מספר השרים יגדל.
במסדרונות הפוליטיים הופצו שמוועות על כך שהמו"מ עם הסבית היהודי מתנהל בעצלתיים משום שרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו מתנגדת בתוקף לכך ששקד תהיה שרה. גורמים בליכוד הכחישו את הדברים בתוקף.