ישראל לא תשלח נציג לאירועי יום הניצחון במוסקבה במחאה על מכירת הטילים לאיראן, כך אמרו היום (ראשון) גורמים במערכת הפוליטית, לאחר החרפת הטונים בין שתי המדינות בסוף השבוע האחרון. 

לאחר שנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שיגר אזהרה לישראל מפני אספקת נשק לאוקראינה, הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו למכירת טילי ה-S-300 ממוסקבה לטהרן ואמר כי ישראל "רואה זאת בחומרה". בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו:" ישראל רואה בחומרה רבה את האספקה וזאת בשעה שאיראן מגבירה את התוקפנות שלה באזור וסביב כל גבולותיה של מדינת ישראל". 

נתניהו מתח ביקורת נוספת על ההסכם המתגבש בין איראן למעצמות: "ישראל גם רואה בחומרה רבה את העובדה שאין שום אזכור לתוקפנות הזאת בהסכם הגרעין המתגבש בין המעצמות לאיראן. אין שום התניה להפסקת התוקפנות הזאת, אם בפתיחת ההסכם או כתנאי להסרת המגבלות". 


ראש הממשלה התייחס למצעד הצבאי שנערך בטהרן בשבת: "אנו רואים את המצעד הצבאי בטהרן ואת תערוכת הנשק שאיראן מציגה בפני העולם. כל שנה הטילים גדלים - גדל הדיוק, גדלה העוצמה, גדלה הקטלניות של הטילים הללו - אבל דבר אחד לא משתנה. מה שלא משתנה זה הכתובות 'מוות לישראל' על הטילים. מול מכלול האיומים שתיארתי, ישראל תעשה כל מה שדרוש כדי להגן על ביטחון המדינה ואזרחיה".

ובתוך כך המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, אמר לקציני צבא איראנים, כי הטענות שמועלות בנוגע לנשק הגרעיני של איראן הן "לא יותר ממיתוס, שנועד להציג אותנו בתור איום עולמי". חמינאי, העלה ספקות בנוגע לאמינות של ארצות הברית: "הם רוצים להציג אותנו בתור מקור האיום. לא, מקור האיום הוא אמריקה בעצמה", הכריז חמינאי. "הצד השני מאיים עלינו צבאית באופן שיטתי וללא בושה. אם אם לא יקיימו את האיומים הללו, עלינו להיות מוכנים", הוא הזהיר את אנשי הצבא.