ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יגיע הבוקר (שני) למשכן הנשיא ויבקש מנשיא המדינה ראובן ריבלין ארכה של 14 ימים נוספים לצורך הרכבת הממשלה. זאת לאחר שלא הצליח עד כה בהרכבת הקואליציה.
נתניהו קיבל לפני כחודש מנדט להרכיב ממשלה בתוך 28 ימים, מנדט שיפקע מחרתיים. אולם בשל אירועי יום הזיכרון ויום העצמאות, הוחלט בלשכת נתניהו להקדים את בואו לבית הנשיא להיום.
מלשכת נשיא המדינה נמסר כי אף שהמנדט של נתניהו יפקע ביום רביעי, מכסת 14 ימים הנוספים שיקבל תתחיל להיספר רק מיום רביעי ולא מהיום.

למרות התייצבותו של נתניהו היום אצל ריבלין, נראה שרגע החתימה על הסכם קואליציוני הולך ומתקרב. גורם במפלגת כולנו אמר: "המשא ומתן מתקדם. אני מעריך שנחתום בין הראשונים".
לעת עתה נראה כי הוסרו המכשולים בדרך להבשלת ההסכם בין כולנו לליכוד. לפי ההסכם המתגבש, כולנו תקבל את תיקי האוצר למשה כחלון, השיכון ליואב גלנט והגנת הסביבה לאלי אללוף.
נפתר העימות בין כחלון לאריה דרעי, ונראה כי דרעי נוטה לק ביל את הצעתו ונזל נתניהו לכהן כשר התחבורה. זאת במקום תיק הפנים, שיישאר עבור שר מהליכוד, ללא מינהל התכנון.
גורם המקורב לדרעי אמר: "דרעי מבין את הפוטנציאל בתיק התחבורה, ומעבר לכך, המפלגה תפוצה על כך שלא נקבל את תיק הפנים".
מרתון השיחות שהתקיים אתמול הניב התקדמות רבה, ונראה כי עד מחר יצליחו בליכוד להגיע לסיכומים עם כולנו. ההערכה היא שבארכה של המשא ומתן הקואליציוני שנתניהו צפוי לקבל מהנשיא ראובן ריבלין, יגיעו לסיכומים גם עם ש"ס ויהדות התורה.
גורם ביהדות התורה אישר כי המפלגה כבר בוחנת את ההסכם שניסח צוות המשא ומתן של הליכוד, "אך יש עוד כמה ימים עד לחתימה", אמר. עוד סוכם בין הסיעות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, על רוטציה בתפקיד סגן יו"ר הכנסת.
במהלך הארכה שיקבל נתניהו מהנשיא עליו לפתור את המחלוקת עם ישראל ביתנו ועם הבית היהודי, אולם נראה כי נתניהו מחכה לסיכומים הסופיים עם כולנו, ש"ס ויהדות התורה, כדי להתחיל לדבר על תיקים עם נפתלי בנט ואביגדור ליברמן.
בישראל ביתנו טרם קיבלו מצוות המשא ומתן של הליכוד את הסיכ ומים עמ החרדיים בנושאי הגיור והשוויון בנטל ואמרו: ״לא נתווכח על תיקים, אבל בנולי איר וגיוס לא נסכים להתפשר".

בבית היהודי דורשים שאיילת שקד תמונה בכל מקרה לשרה ושמשרד הדתות לא יעבור לשליטה מלאה של ש"ס.