ח״כ אורן חזן (הליכוד) התייחס היום (שישי) לפגישה של יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה עם מרואן ברגותי, המנהיג הפלסטיני שמרצה חמישה מאסרי עולם מצטברים ו-40 שנות מאסר על מעשי טרור בהם נרצחו ונפצעו אזרחים ישראלים רבים.



בסטטוס שפורסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב חזן: "יצא המרצע מן השק. איימן עודה, 'הערבי הנחמד' ובעל מתק השפתיים שהוביל את הרשימה המשותפת של כל שונאי ישראל בבחירות האחרונות, מתברר שהוא לא שונה (למי שחשב בטעות...) מאחרון האחמד טיביים והעזמי בשארים".



חזן הוסיף: "מקומם של עודה, טיבי, זועבי וחבריהם בפרלמנט הפלסטיני ולא בבית המחוקקים הישראלי".



לאחר המפגש בין עודה לברגותי שהתקיים אמש, כתב עודה בעמוד הפייסבוק שלו:  "המפגש היה מרגש: גם חילופי הרשמים והחוויות, וגם השיחה עם מנהיג השותף לי בעמדותיו הפוליטיות". 



עודה השווה את ברגותי למנהיג דרום אפריקה לשעבר נלסון מנדלה שהוביל את המדינה לפירוק משטר ההפרדה הגזעית, ועל כך זכה בפרס נובל לשלום, וכתב: "נזכרתי בדברים שאמרו בזמנו על נלסון מנדלה: "טרוריסט בעיני צד אחד, הוא לוחם חופש בעיני הצד השני".



עוד כתב עודה את משאלתו כי "יבוא יום בו נסתובב יחדיו עם מרואן ברחובות ירושלים העתיקה, המשוחררת מהכיבוש. יצאתי נפעם מהמפגש. הקשיים שבחיי בית הסוהר, הקשים כסורגי הברזל, הפכו אותו לעדין כמשי".



יו"ר הרשימה המשותפת, המייצגת את ערביי ישראל בכנסת, סיכם בשיר וכתב כי "מילותיו של מחמוד דרוויש מתאימות יותר מכל לתאר את המצב: הם חיפשו בחזהו, ולא מצאו דבר מלבד לבו. הם חיפשו בלבו, ולא מצאו דבר מלבד עמו. הם חיפשו בקולו, ולא מצאו דבר מלבד עצבותו. הם חיפשו בעצבותו, ולא מצאו דבר מלבד בית הכלא. והם חיפשו בתוך בית הכלא, ולא מצאו דבר מלבד את עצמם".