ח"כ אורן חזן (ליכוד) פנה היום (חמישי) ליושב ראש הכנסת יולי אדשלטיין בדרישה לפתוח בחקירה פלילית בנושא ההצבעה הכפולה, לכאורה, שהתרחשה אתמול בכנסת. 

במהלך מרתון ההצבעות על אישור הרחבת הממשלה, נרשמה אתמול תקרית מביכה במהלך אחת ההצבעות השמיות, בהן הקריאה מזכירת הכנסת בזה אחר זה את שמותיהם של חברי הכנסת שהתבקשו לומר אם הם "בעד" או "נגד". 
כשמזכירת הכנסת, ירדנה מלר הורוביץ הקריאה בשמה של ח"כ קסניה סבטלובה (כולנו) נשמע לפתע קול גברי צועק מן האולם "בעד". עד מהרה התברר כי אחד הח"כים הנוכחים ענה במקומה של חה"כ סבטלובה שנעדרה מן האולם. 

מזכירת הכנסת הבחינה בנעשה. "מה זה, איפה היא?", שאלה וכשראתה שסבטלובה נעדרת מן האולם לחשה ליושב ראש הכנסת, כשהמיקרופון פתוח: "זה לא בסדר שמישהו קרא בשמה. מה זה? להתחזות כאילו היא מצביעה עכשיו?". היא גם העירה ליו"ר הכנסת: "שלא יתקפו עכשיו את אורן". הכוונה לאורן חזן שאביו, יחיאל חזן, הורשע בכנסת ה-16 בפרשת ההצבעות הכפולות. 
במכתב ששלח חזן לאדשלטיין, הוא התייחס לפרשה וכתב: "אינני מקבל את העובדה כי יהיו ח"כים שמסיבות מסוימות הם מעל החוק, וח"כ אחד ששמו חזן שלא הצביע כפול יהיה זה שישלם".  הוא הוסיף כי: "הגיע העת שב-2015 יהיה דין שווה במדינת ישראל לאתיופים, מזרחיים וכל מיעוט אחר שאינו נמנה על האליטות, ושיש כנראה מי שחפץ ביקרו".