סרטון המתעד את רגעי האימה של ארבעת הנערים שנפגעו בפיגוע הדריסה בטרמפיאדה באלון שבות פורסם ברשת. הסרטון, שצולם במצלמת אבטחה, תופס את הרכב הפוגע, עוזב את הזירה במהירות ושניים מהנערים הנפגעים. 



הפיגוע באלון שבות

 כמו כן הותר לפרסום כי בהמשך לחקירת פיגוע הדריסה שבוצע היום ליד אלון שבות נעצר מוחמד ארפאעיה, יליד שנת 1993 מחברון אשר שוחרר לפני כשנה מריצוי עונש מאסר בגין הרשעתו בעבירות של יידוי אבנים ונשיאת אמל״ח קר. 



בחקירה ראשונית בשב״כ הודה מוחמד בביצוע הפיגוע ומסר כי פעל לפגוע בישראלים ממניעים לאומניים. חקירתו בשב״כ נמשכת. בחקירת החשוד נבדקת האפשרות כי ההסתה ברשתות האינטרנט ובפייסבוק גרמה לו, כפי שהתברר במקרים קודמים של ״מפגעים בודדים״ , לבצע פיגועים.

 
מוקדם יותר דווח כי ארבעה נערים נפצעו בפיגוע דריסה שאירע בכניסה לאלון שבות. על פי עדי ראייה שהיה במקום, רכב פלסטיני הגיח ממזרח למערב על כביש 60 ופגע בשלושה צעירים, בני 16 עד 25 שהמתינו לאוטובוס. מהפגיעה נפצעו הנערים, כשאחד מהם הוגדר באורח בינוני, לאחר שבתחילה היה חשש כי הוא נמצא במצב קשה. עוד שניים נפצעו באורח קל. 
 
הנפגעים, בני 17, 17, 20 ו-25 פונו אל חדר הטראומה בשערי צדק כשנם בהכרה מלאה. אחד מהם פצוע באגן באורח בינוני ומתוכנן להיכנס לחדר ניתוח,  השני פצוע באורח קל ומטופל בחדר טראומה. בן ה-20, נמצא במצב קשה אך לא נשקפת סכנה מידית לחייו. בן ה- 25, במצב קל.
 
הטרמפיאדה בה נפגעו הנערים היא זאת אשר ממנה נחטפו בעבר שלושת הנערים. גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח, אשר נחטפו ב-12 ביוני בשנה שעברה.