שי ודרור התקשרו הבוקר לח"כ שלי יחימוביץ' וזיכו אותה בשיחת טלפון מפתיעה.



חברת הכנסת מ'המחנה הציוני' לא התבלבלה והצליחה להפתיע בעצמה כשחשפה מה היא באמת חושבת על יושב ראש מפלגתה יצחק הרצוג ועל שותפתו להנהגה הדו ראשית ציפי לבני. 


יחימוביץ', שהודיעה כי תצביע בעד החלטות הממשלה במקרים מסוימים, הסבירה את עמדתה: "נראה לכם שאני יכולה להצביע נגד משהו שאני מאמינה בו בגלל שהביא אותו ח"כ מהקואליציה?המטרה היא להכשיל את הממשלה אבל לא להכשיל את הציבור. אני מבטיחה לכם שבכל פעם שיהיה משהו טוב באופן ענייני אז נצביע בעד". 




חברת הכנסת הכחישה בתוקף שהיא וציפי לבני מנהלות מאבק כלשהו ביניהן וסירבה להודות שהיא פועלת "להוריד" את לבני מהנהגת המפלגה: "אצלנו לא מורידים אף אחד", אמרה ח"כ יחימוביץ', "אבל אני חושב שהנהגה דו ראשית זה דבר קצת מגוחך".

"השאלה היא אם הנהגה חד ראשית של הרצוג זה לא דבר מגוחך?" תהו שי ודרור וקיבלו תשובה חד משמעית: "בעיני זה כן מגוחך, אבל אני גם חיה במפלגה דמוקרטית ומה לעשות שהרצוג נבחר להיות יו"ר המפלגה ואני הפסדתי? אני מקבלת את הבחירה".

צמד השדרנים הציע לחברת הכנסת החותכת להתמודד מול הרצוג בפריימריז של מפלגת העבודה והח"כית שוב הפתיעה: "ממש לא בטוח שאתמודד, לא רק שלא בטוח אלא שיכול להיות שאפילו אתמוך בהרצוג".