חבר הכנסת שרון גל תקף בשידור חי את מגישת ערוץ הכנסת, אורית לביא-נשיאל, טען כי היא "צבועה ותמיד צבועה", "עוכרת ישראל" ועזב את האולפן בזעם.

המראיינת שאלה את גל שהיה באולפן יחד עם ח"כ עיסווי פריג' ממרצ: "אם חברי הכנסת הערבים, הם ומי ששלח אותם לכנסת, רוצים להשמיד את המפעל הציוני, אז אולי הם בבחינת אויב?"

"אני רוצה לתת לך תשובה מנומקת", ביקש גל והמשיך: "אם ח"כ איימן עודה ופוגש את רב המרצחים מרוואן ברגותי ואומר שהוא מזדהה עם ערכיו ואומר נסתובב בירושלים יחד, האם זה לא תומך טרור? אם חברת כנסת עולה על משט טרור...", אז לביא-נשיאל קטעה את גל ואמרה כי "היא לא עלתה על משט טרור" וגל ענה: "אלה לא עובדות? מי שם אותך שופטת?"

הויכוח בין השניים עלה לטונים גבוהים, כשלביא-נשיאל ביקשה מגל שלא יטיף לה, וכי היא עיתונאית ולא שופטת, על כך ענה גל: "אני אטיף לך כי את צבועה, ותמיד כשאני בא לפה את צבועה".
 

"אתה לא מסוגל להתמודד עם שאלות?", שאלה המראיינת, וגל צעק בחזרה: "אם את רוצה לסתום פיות, תעשי פה אל-ג'זירה. אם את מזמינה אותי כדי לתקוף אותי כל פעם" ועזב את האולפן בזעם, תוך שהוא צועק לעברה: "את עוכרת ישראל". בתגובה, צעק אליו ח"כ פריג' בחזרה: "קיבלת אייטם שרון גל".